پشتیبانی سئو سایت

کمتر از 35٪ از مشاغل کوچک تا متوسط (SMB) از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و پشتیبانی سئو سایت استفاده می کنند، با این حال بیش از 90٪ از تجربیات آنلاین با موتور جستجویی مانند گوگل شروع می شوند. این امر سئو را به یکی از کم استفاده ترین استراتژی های بازاریابی آنلاین تبدیل می کند، حتی اگر بازده قابل توجهی را ارائه دهد.

اگر به این فکر می کنید که خدمات پشتیبانی seo سایت را به بخشی از برنامه بازاریابی دیجیتال شرکت خود تبدیل کنید، این یک ایده هوشمندانه است. سئو نه تنها به افزایش دید آنلاین شما در نتایج جستجو کمک می کند، بلکه ترافیک وب سایت شما را نیز بهبود می بخشد.

استفاده از سئو حتی می تواند تعداد فروش را افزایش دهد زیرا به شما این امکان را می دهد با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید. احتمالاً شما و تیمتان در مورد پشتیبانی سئو سؤالاتی دارید. به نظر شما متخصص سئو چیست؟ یا “آیا باید یک شرکت سئو استخدام کنم؟” حتی ممکن است تعجب کنید که کسب و کار شما چگونه می تواند در نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی کند.

با استفاده از این راهنمای خدمات پشتیبانی seo می توانید پاسخ هر یک از این سوالات و موارد دیگر را دریافت کنید؛ بنابراین در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

پشتیبانی سئو

پشتیبانی سئو

خدمات پشتیبانی سئو سایت در کرج فرآیندی است که باعث می شود سایت شما برای موتورهای جستجو بهتر شود. شما (یا استراتژیست سئوی اختصاصی شما) از طریق بهینه سازی، وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهتر می کنید، که می تواند از بهبود سرعت صفحه تا افزودن یک تصویر جدید به یک صفحه باشد.

با این حال، بهینه‌ سازی ‌ها فراتر از موتورهای جستجو هستند. آنها همچنین بر ایجاد تجربه کاربری بهتر و ارائه چیزی ارزشمند به کاربران بر اساس جستجوی آنها تمرکز می کنند. به همین دلیل است که گوگل بهینه‌ سازی ‌هایی را توصیه می ‌کند که «به‌ منظور بهبود تجربه کاربر» طراحی شوند.

سئو، شخصی را توصیف می کند که در بهینه سازی موتورهای جستجو تخصص دارد. شرکت هایی که به دنبال استخدام یک سئوکار هستند معمولا با یک مشاور سئو یا آژانس سئو همکاری می کنند. در برخی موارد، مشاغل بزرگتر دارای یک تیم داخلی از SEOs هستند.

هر چند هر سئو یکسانی نیست. به عنوان مثال، برخی از سئوکارها در زمینه های خاصی مانند سئوی تجارت الکترونیک، سئوی محلی یا حتی سئو در سطح سازمانی تخصص دارند. به همین دلیل است که شرکت هایی که به دنبال استخدام یک SEO هستند اغلب بر آژانس های SEO تمرکز می کنند.

زیرا آنها طیف وسیعی از استعدادها و راه حل ها را ارائه می دهند. اگر به استخدام یک SEO فکر می کنید، این یک تصمیم فوق العاده است. به این دلیل که در حالی که یک پشتیبانی سئو می تواند رتبه، ترافیک و فروش سایت شما را بهبود بخشد، یک سئو غیراخلاقی می تواند آسیب دائمی به وب سایت، برند و کسب و کار شما وارد کند. با این حال، استفاده از پشتیبانی seo و راهنماهای کمکی مانند این، می تواند به شرکت شما در انتخاب یک سئو قابل اعتماد کمک کند.

خدمات پشتیبانی سئو

خدمات پشتیبانی سئو

از مشاوران گرفته تا آژانس ها، سئوکارها خدماتی را ارائه می دهند که طیف وسیعی از وظایف را شامل می شود، از جمله:

  • بازرسی وب سایت برای ارزیابی سئوی آن
  • جمع‌آوری کلمات کلیدی ارزشمند برای شرکت شما در محتوا
  • تحقیق در مورد صنعت، تجارت و رقبای خود برای توسعه یک استراتژی SEO
  • نوشتن محتوای اصلی، مفید و بهینه برای کاربران و موتورهای جستجو
  • ارائه توصیه های طراحی سایت و توسعه وب برای بهبود سئوی سایت شما
    هر چند خدمات پشتیبانی seo متفاوت است، به همین دلیل است که بررسی خدمات سئوی مشاور یا آژانس قبل از شراکت با آنها مفید است. به این ترتیب، قبل از استخدام سئو و شروع کمپین خود، می‌دانید سئو چه چیزی را ارائه می ‌کند. دریافت خدمات طراحی سایت در کرج به همراه بهینه سازی و سئو سایت در مجموعه سئو انجام میگیرد!

آیا به یک متخصص سئو نیاز دارید؟

آيا به متخصص سئو نیاز دارید؟

در حالی که هر شرکتی می تواند از سئو سود ببرد، هر کسب و کاری نیازی به استخدام یک متخصص سئو ندارد. بسته به اندازه، بودجه و منابع سازمان شما، ممکن است این فرصت را داشته باشید که استراتژی سئو خود را در داخل مدیریت کنید.

چند سوال که می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید آیا به پشتیبانی خارجی سئو نیاز دارید یا خیر عبارتند از:

  • آیا ما تخصص و دانش لازم برای انجام سئو را داریم؟
  • آیا منابع لازم برای مدیریت استراتژی سئو را داریم؟
  • آیا ما برای توسعه، راه اندازی و مدیریت سئوی خود زمان داریم؟

اگر تیم شما ابزاری برای رهبری استراتژی شما در داخل نداشته باشد، همکاری با یک پشتیبانی سئو سایت می تواند کمک بزرگی کند. چه به این دلیل که شرکت شما زمان، منابع یا پیشینه ای ندارد، سئوی شما می تواند آنچه را که برای موفقیت نیاز دارید فراهم کند.

با این حال، در برخی موارد، کسب و کار شما ممکن است بودجه لازم برای استخدام یک متخصص سئو را نداشته باشد. به طور متوسط، SMB ها بین 1500 تا 5000 دلار در ماه برای سئو هزینه می کنند. اگر آنها با یک مشاور ساعتی همکاری کنند، نرخ ها از 100 تا 300 دلار در ساعت متغیر است. یک کسب و کار بزرگتر، بسته به استراتژی و صنعت خود، اغلب هزینه بیشتری می کند.

این بدان معنا نیست که شرکت شما نیاز به استفاده از خدمات سئو ارزان قیمت دارد که به دلیل استفاده از روش‌های غیراخلاقی سئو بدنام هستند. در عوض، می ‌توانید برخی از روش ‌های داخلی را برای مقرون ‌به‌ صرفه کردن سئو برای کسب‌وکار خود اتخاذ کنید.

چند مثال عبارتند از:

وظایف سئوکار

  • استفاده از ابزارهای رایگان سئو، مانند KeywordsFX برای تحقیق کلمات کلیدی یا جستجوگر سئو برای ممیزی سایت
  • استفاده از سایت‌های منبع یادگیری SEO رایگان، مانند Backlinko یا WebFX Blog
  • بهینه سازی صفحات موجود در مقابل توسعه صفحات جدید
    ادغام پشتیبانی seo در کسب و کار شما می تواند به بهبود دید شما در نتایج جستجو کمک کند، که می تواند پشتیبانی از تصمیم گیرندگان شرکت و همچنین بودجه ای برای خدمات حرفه ای SEO ایجاد کند. با این حال، برداشتن اولین قدم بسیار مهم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *