تولید محتوای ویدیویی

تولید محتوای ویدیویی عاملی بسیار مهم و کاربردی در ایجاد اعتماد مخاطبان می باشد و زمانی که اعتماد جذب شود، مخاطب به یک مشتری وفادار تبدیل میشود. بهره مندی از خدمات تولید محتوای ویدئویی باعث می شود تا تعامل کاربر با صفحه مورد نظر بیشتر باشد و به دلیل هویت بصری که دارد درک بهتری را برای کاربر فراهم می کند. اگر برای افزایش مخاطبان خود نیازمند سفارش تولید محتوای ویدیویی می باشید، بهتر است از متخصصان این امر کمک بگیرید. 

اهمیت تولید محتوای ویدیویی

تولید محتوای ویدئویی در سال‌های گذشته یکی از انواع خدمات تولید محتوا بود که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده بود. شما می توانید نمونه‌هایی از آن را در وب سایت‌های معتبری مانند سرو یا شبکه‌های اجتماعی برند سرو مشاهده کنید. محتوای ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام که امروزه کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است و بخشی از کسب و کار ها را نیز تشکیل داده، بسیار رایج می باشد.

ویدیوها یکی از انواع تولید محتوا هستند که بیشترین قدرت را در درگیری کاربران دارند و کسب و کار شما را میتواند به طور قابل توجهی گسترش دهد. بیزینس های موفق بسیاری هستند که اهمیت ویدئو را در نظر گرفته و با توجه به آن اقدام به تولید محتوای بصری کرده اند. در حال حاضر حدود یک میلیون نفر در طول روز از یوتیوب برای بازدید ویدئوها استفاده می‌کنند. ویدیو ها میتوانند با بهره گیری از کلمات، تصاویر و یا حتی موسیقی، تاثیر بیشتری بر روی افراد داشته باشند و به این ترتیب، مدت زمان طولانی تری در ذهن افراد باقی خواهند ماند.

دیجیتال مارکتینگ سرو، محتوا ویدیویی خود را به صورت تیزر و موشن گرافیک ارائه می دهد:

سفارش تولید محتوای ویدیویی
ساخت تیزر
ساخت موشن گرافیک

امروزه ساخت تیزرهای خلاقانه و حرفه‌ای تبدیل به یکی از عوامل تاثیر گذار در جذب مشتری شده است. شما به عنوان مدیر یک مجموعه باید بدانید با توجه به وجود رقابت در بازار کسب و کار، تنها برندی موفق خواهد بود که بتواند بهتر از سایر مجموعه‌ها پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبین انتقال دهد.

تیزرها معمولا برای معرفی محصول یا خدمات بسیار کاربردی هستند. برای تولید تیزر، نیاز به کادری مجرب برای فیلمبرداری و تدوین می باشید تا محصول و خدمات خود را به شکل کامل، جامع و کوتاه معرفی کنید. تیزر به سبکی از تبلیغات گفته میشود که در آن برای افزایش جلب توجه و درگیری ذهنی مخاطب، از تحریک حس کنجکاوی او استفاده می شود.

این نوع تولید محتوای ویدیویی که بین یک الی پنج دقیقه طول میکشد، میتواند محصول را به بهترین شکل ممکن به مخاطب نشان دهد. با توجه به بررسی و مطالعات بدست آمده، ۷۸ درصد کاربران پس از اینکه از محتوای ویدئویی در شبکه‌ های اجتماعی خود استفاده میکنند، ترافیک بیشتری به دست می آورند.

خدمات تولید محتوای ویدیویی

به مجموعه‌ای از کارهای تخصصی که برای تولید محتوای ویدیویی انجام میشود تا به مرحله استفاده از محتوا تولید شده برسد، خدمات تولید محتوای ویدیویی می‌گویند. برای دریافت خدمات بهتر در زمینه تولید محتوای ویدیویی، باید با گروه‌های تخصصی وارد مذاکره شوید که دارای علم کافی و سابقه بالا در این زمینه می باشند. ویدیو از نظر بعضی از مخاطبان دارای جذابیت بصری است و بعضی از آنها ترجیح میدهند به جای خواندن متن به ویدیو مراجعه کنند.

یکی از مشکلات بسیاری از کارفرماها این است که هنگام سفارش تولید محتوای ویدیویی خودشان را درگیر مسائل کوچک می کنند در حالی که شما کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا متخصصان تیم سرو تمامی تلاششان را انجام دهند تا محتوای ویدیویی متناسب با سلیقه شما تولید کنند. بعد از ثبت سفارش خود، باید اندکی صبر کنید چرا که در بعضی مواقع برای تولید محتوا ویدیویی متناسب با اصول و استانداردهای موجود، دچار مشکلاتی می شویم که می تواند باعث طولانی شدن روند تولید محتوا ویدیویی شود.

سفارش تولید محتوا ویدیویی

نکات مهم تولید محتوای ویدیویی

تولید محتوای ویدیویی و به صورت کلی محتوا بصری، از دیرباز مورد توجه کاربران پلتفرم‌های مختلف بوده است. در سال‌های گذشته با ورود شبکه‌ های اجتماعی بصری مانند اینستاگرام، محبوبیت استفاده از محتوای بصری نیز چندین برابر شده است که در صورت رعایت نکات کلیدی این نوع محتوا، می توانید بیشترین بهره وری را داشته باشید.

عنوان-محتوا-ویدئویی

برگزیدن عنوان مناسب برای ویدیو

بهینه-سازی-ویدئو

افزایش محبوبیت ویدیو

کیفیت-محتوای-ویدیویی

توجه به کیفیت محتوای ویدیویی

لوگو

به کار بردن لوگوی شرکت در کلیپ

سفارش تولید محتوا ویدیویی

محتوا ویدیویی با گذشت زمان اهمیت بالایی پیدا کرده است به گونه ای که سفارش تولید محتوا ویدیویی از جمله کارهایی است که توسط بیزینس های مختلف انجام می شود. از جمله مزیت‌های تولید محتوا ویدئویی این است که به راحتی می توانید پیام خود را به مخاطبان برسانید. ما در دیجیتال مارکتینگ سرو، تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین خدمات را در سفارش تولید محتوای ویدیویی به شما ارائه دهیم؛ تنها کافی است تا سفارش خود را ثبت کنید و هر آنچه در ذهن دارید را برای ما توضیح دهید. همین! ایده تولید محتوای ویدیویی از دل گفت و گو با شما بدست خواهد آمد پس بهتر است قبل از ثبت سفارش تولید محتوای ویدیویی، بخشی از آنچه در ذهن خود دارید را برای ما توضیح دهید تا نتیجه همانی باشد که شما می خواهید.

هزینه تولید محتوای ویدیویی

با توجه به اینکه پلتفرم های مختلفی برای تولید محتوا ویدیوئی به وجود آمده است، اگر در این زمینه بروز نباشید، فرصت های طلایی را از دست خواهید داد. هزینه‌ تولید محتوا ویدیویی به خاطر ویژگی‌هایی از جمله تدوین ویدیو، دوبلور و… که دارد، نسبت به انواع دیگر محتواها بیشتر است ولی کارشناسان مجرب تیم دیجیتال مارکتینگ سرو با در نظر گرفتن مقرون به صرفه ترین قیمت تولید محتوا ویدیویی، شما را در راه وایرال شدن برند و محصولاتتان همراهی خواهند کرد؛ تنها کافی است برای برآورد تعرفه تولید محتوای ویدیویی، با کارشناسان ما در سرو تماس حاصل فرمایید.

تولید محتوا ویدیویی مخصوص برای پلتفرم

تولید محتوا ویدیویی مخصوص برای پلتفرم اصول و دارای قوانین خود است تولید محتوای ویدیویی که شما سفارش می دهید باید آگاهی کامل را بدهید که در چه پلتفورمی میخواهد منتشر شوند. تولید محتوای ویدیویی مخصوص هر پلتفرم می تواند اثری بسیار بگذارد که امکان دارد همان محتوا در پلتفرم دیگر اینگونه نباشد. امروزه تولید محتوای ویدیویی برای پلتفرم هایی مانند:

  • you tube 
  • instagram
  • snapchat 
  • Tik tok 
  • و…

به گونه ای تاثیر گدار است که اکثریت کسب و کار ها برای معرفی برند و محصول خود در تمامی پلتفرم ها به صورت حرفه ای تولید محتوای ویدیویی مخصوص انجام میدهند که با تولید محتوای ویدیویی توانستند کسب و کار خود را پیشرفت دهند و در این کار موفق شوند.

هزینه تولید محتوا ویدیویی در سرو هم به صورت دقیقه ای و هم به صورت ثانیه ای محاسبه می شود که نوع ویدیویی که در نظر دارید می تواند در تعرفه تولید محتوا ویدئویی تاثیر گذار باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت تولید محتوا ویدیویی، با کارشناسان سرو در تماس باشید.

مراحل سفارش تولید محتوا ویدیویی در سرو به این صورت است که بعد از مشخص شدن سناریو مد نظر شما، کار فیلمبرداری آغاز می شود و در نهایت بعد از تدوین ویدیو، محتوا تولید شده با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

محتوا ویدیویی مد نظر شما به صورت کلی بعد از 2 الی 3 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

بله، شما می توانید با تلفن همراه خوب فیلمبرداری را انجام دهید و با نرم افزار هایی که در گوشی موبایل برای تدوین ویدئو وجود دارند، ویدئو را ادیت کنید. در نظر داشته باشید، با اینکه این کار شدنی است، اما اگر در یک پروژه حرفه ای فعالیت می کنید، بهتر است تا همه این فرایند ها به صورت حرفه ای و با ابزار های حرفه ای انجام بگیرد.

نمونه تولید محتوا ویدیویی