طراحی سایت املاک

با طراحی سایت املاک خود توسط تیم سرو و تکیه بر خدمات دیجیتال مارکتینگ ما نسل جوان خریداران و فروشندگان ملک را جذب کنید، و کسب و کار خود را به دنیای مدرن اتقال دهید!

طراحی سایت املاک

چرا طراحی سایت با سرو؟!

طراحی خلاقانه و اصولی

ما علاوه بر طراحی های زیبا و منحصر به فرد به تجربه کاربری (UX)  نیز اهمیت می دهیم تا یک تضمینی برای رونق در کسب و کار شما باشد.

تیم ما با طراحی حرفه ای و استفاده از جدیدترین روش های بهبود دهنده رتبه سایت، طراحی را از ابتدا اصولی و با هدف بالابردن رتبه سایت شما آغاز می کند.

طراحی واکنشگرا و سفارشی

طراحی وانشگرا (رسپانسیو) برای زیبا بودن در تمام دستگاه ها و امکان سفارشی سازی ویژگی ها و امکانات سایت بنا به درخواست کاربر.

احترام و اعتماد

ما با حفظ حریم خصوصی کاربران و احترام به نظرات و انتقادات آنها، فضایی مثبت و روبه رشد ایجاد می کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

ساخت سایت املاک چه تاثیری در رشد کسب و کار شما دارد؟

در دنیای امروز تقریباً هر نوع تجارت یا صنعتی دارای نوعی معامله آنلاین است. حداقل، هر کسب و کاری باید یک وب سایت داشته باشد تا محصولات و خدمات خود را به میلیون ها کاربر آنلاین به نمایش بگذارد.

در مورد خرید و فروش ملک، این روزها بهترین مشاور املاک بودن ممکن است کافی نباشد. ممکن است فکر کنید که بسیار ماهر و با شخصیت هستید، اما نماینده دیگری که در فضای آنلاین قابل مشاهده تر است ممکن است شما را از نظر دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتر شکست دهد. علاوه بر این، وب سایت شما باید به اندازه کافی جذاب باشد تا بازدیدکنندگان سایت را جذب کند!

راه حل چیست؟

با ایجاد یک وبسایت و اجرای یک استراتژی بازاریابی آنلاین اساسا خدمات خود را در معرض دید کاربران آنلاین و مشتریان بالقوه بیشتری قرار می دهید.

علاوه بر این، وب سایت شما باید بتواند با متقاعد کردن بازدیدکنندگان معمولی و مشتریان علاقمند برای معاملات املاک و مستغلات، این استراتژی ها را به فروش واقعی تبدیل کند. برای این هدف پس از انجام طراحی سایت می توانید با اعتماد به خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ ما رتبه سایت خود را بالا ببرید.

اینجاست که می توانید با تکیه بر خدمات طراحی سایت سرو، و ساخت سایت مشاور املاک یک گام به سوی رونق کسب و کار خود نزدیک شوید. 

photo_2023-07-24_00-56-54

برخی از مزایایی که شما را در راه اندازی یک وب سایت املاک و مستغلات متقاعد می کند!

خریداران علاقه مند از جستجوی آنلاین استفاده می کنند

طبق برخی آمارها، تقریباً از هر 4 خریدار خانه 3 نفر از جستجوهای اینترنتی برای یافتن خانه های مورد نظر خود استفاده می کنند. تصور کنید که در صورت در اختیار داشتن یک سایت املاک چقدر شانس شما برای در معرض مشتریان بالقوه قرارگرفتن زیاد می شود! به عبارت دیگر، داشتن یک وب سایت به شما این فرصت را می دهد که توسط خریداران علاقمند بیشتری که ممکن است خدمات شما را ارزش پیدا کنند، شناسایی شوید.

یک وب سایت باعث صرفه جویی در وقت شما و مشتریان بالقوه شما می شود

بدون نیاز به ملاقات حضوری، شما و مشتریانتان می توانید با داشتن یک وب سایت در زمان زیادی صرفه جویی کنید. تا زمانی که محتوای وب سایت شما کامل باشد، مشتریان شما می توانند به سادگی از سایت شما برای اطلاعات مورد نیاز خود بازدید کنند و شما به سادگی می توانید از طریق فرم های آنلاین یا ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنید.

یک وب سایت کسب و کار شما را به دیدگاه مدرن می رساند.

اگر می خواهید کسب و کار املاک و مستغلات شما به عنوان یک ورود تازه و هیجان انگیز در بازار ظاهر شود، پس داشتن یک وب سایت می تواند به شما در ایجاد چنین شهرتی کمک کند! یک وب سایت به مشتریان احتمالی این تصور را می دهد که کسب و کار شما با آخرین روندها و فناوری ها به روز شده است.

یک وب سایت نسل جوان خریداران و فروشندگان ملک را جذب می کند

بازاریابان آنلاین و حتی کسب و کارهای سنتی سعی در هدف قرار دادن جوانان برای افزایش فروش خود دارند، پس چرا شما نباید این کار را انجام دهید؟ هنگامی که از طریق وب سایت خود حضور آنلاین دارید، خریداران جوان ملک قادر هستند خدمات شما را با احتمال بیشتری نسبت به سایر نمایندگانی که وب سایت ندارند، کشف کنند.