خدمات تولید محتوای متنی متنی

یکی از اساسی ترین نوع تولید محتوا، استفاده از خدمات تولید محتوای متنی می‌باشد. اگر صاحب کسب و کار هستید، پس یکی از اهداف شما باید تولید محتوا اصولی باشد. برای تولید یک محتوای هدفمند، توجه به دو مورد الزامی است. ا. سودمندی و کاربردی بودن آن برای کاربر 2. بهینه سازی محتوا برای گوگل.

برای تولید محتوا متنی اصولی، باید نکات بسیاری در نظر گرفته شود تا کاربران را به سمت صفحه یا وب سایت شما جذب کند. از آنجایی که اصول سئو و بازاریابی، بدون داشتن محتوای متنی بی ارزش است، پس استفاده از خدمات تولید محتوا متنی را باید جدی گرفت. تیم سرو متشکل از متخصصان حرفه ای، با تکیه بر دانش روز، به برنامه ریزی و تولید محتوای سودمند، به شما کمک می کنند.

کاربرد تولید محتوای متنی

دنیای دیجیتال در حال توسعه به سمت تولید محتوا و بازاریابی محتوایی است و زمانی که وب سایتی را برای کسب و کارتان راه اندازی می کنید، اگر محتوای مفیدی را داخل آن قرار ندهید، مخاطبان کمی از سایت شما بازدید خواهند کرد. در حال حاضر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در حال رشد و توسعه هستند. استفاده از رسانه‌های اجتماعی امکانات زیادی را برای معرفی و شناساندن خود به کاربران فراهم می کند. مسئله مهم این است که تولید محتوا در این شبکه‌ها به چه صورت انجام گیرد؟ یعنی چگونه ما به کمک تولید محتوا متنی به اهداف خود دسترسی پیدا خواهیم کرد؟

یکی از مهمترین محتواهایی که میتواند بر روی مخاطب تاثیر بگذارد، محتوای متنی است که باید گیرا باشد تا بتواند مخاطبان را به خود جذب کند. تولید محتوای متنی آغاز هر محتوایی است که با هدف جذب مخاطب باعث رشد و توسعه کسب و کارتان می شود.

مزایای خدمات تولید محتوا متنی

یک محتوای بهینه شده دارای ویژگی هایی است که باعث می شود این محتوا نسبت به دیگر محتوا های موجود در سطح وب، متمایز باشد. برخی از این ویژگی ها مواردی است که در زیر ارائه کرده ایم:

رعایت اصول نوشتاری​

زبان فارسی نیز مانند دیگر زبان ها از قواعد خاصی برخوردار است که هنگام نوشتن محتوا باید به آن توجه ویژه ای داشت.

رعایت اصول سئو​

محتوای متنی تاثیر خوبی بر روی سئوی سایت دارد، این در حالی است که اگر به صورت بهینه تدوین شده باشید تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد.​

خوانایی مناسب​

جملات به کاربرده شده در یک محتوا نباید کاربر را از خواندن زده کند، این کار با استفاده از قوانین خوانایی انجام میگیرد و اهمیت فوق العاده ای دارد.

عدم استفاده از هوش مصنوعی

محتوای های ارائه شده توسط مجموعه سرو به صورت کامل توسط نیروی انسانی این مجموعه نوشته شده اند و کاملا یونیک و دست اول هستند.

اهمیت تولید محتوای متنی در بازاریابی

با اینکه استفاده از محتوای تصویری امروزه بسیار رایج شده است، اما تحقیقات نشان داده که محتوای متنی مقبولیت بالاتری نسبت به نمونه‌های دیگر محتوا دارد. به همین دلیل است که مقالات پژوهشی در قالب نوشته منتشر میشوند، یا در بین مجموعه هایی که به دو صورت کتاب و فیلم منتشر شده اند، نسخه کاغذی آنها بیشتر جنبه یادگیری و فیلم بیشتر جنبه سرگرمی را به خود میگیرد.

این روزها تولید محتوا متنی، یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش آگاهی از برند شما در میان مشتریان است که با تدوین مقالات، سایت‌ها، وبلاگ، ایمیل، خبرنامه، گزارش و حتی پیامک به کمک شما می آید و بهترین کلمات را برای نمایش قدرت برندتان کنار هم قرار میدهد و باعث جذب مشتریان جدید به سایت شما شده که این یک نکته مثبت به حساب می آید.

0 +
پروژه انجام شده
0 +
سال تجربه
+ 0
افراد تیم
+ 0
ساعت کار مفید

مشتریان سایت سرو

رایجترین سولات مشریان ما

همانطور که پیشتر نیز گفتیم، اهمیت تولید محتوای متنی در وب سایت بسیار بالا می‌‌باشد. البته باید توجه داشته باشید که محتوای تولید شده باید از نظر موتور های جست و جو بهینه بوده و خوانایی آن نیز برای کاربر مناسب باشد، به همین دلیل برای بهینه سازی مطالب از فرایندی به نام سئو استفاده می شود. سئو می تواند در بهبود کیفیت سایت شما و رتبه های آن در نتایج جست و جو تاثیر داشته باشد. شرکت‌های بسیاری خدمات سئو ارائه می دهند که سرو نیز یکی از آنها است و می توانید پروژه‌های خود را برای اجرا به ما واگذار کنید. دیجیتال مارکتینگ سرو برای ارائه خدمات تولید محتوا متنی از افراد با تجربه که تسلط کافی به اصول نگارش و الگوریتم‌های گوگل دارند تشکیل شده است و به همین دلیل پروژه‌های انجام شده با بالاترین کیفیت به کارفرما ارائه می گردد. دیجیتال مارکتینگ سرو با توجه به اصول روز محتوا نویسی، استانداردهای سئو محتوایی را به شما ارائه می دهد تا بتوانید در میان رقبا حرف اول را بزنید و مقالاتی را ارائه دهید تا سایت خود را غنی کرده و در موتور های جستجو مانند گوگل رتبه خوبی کسب کنید. صفحات و مطالب وب سایت همیشه نیاز به بروز شدن دارند، تا محتوای آن توسط گوگل نادیده گرفته نشود، رعایت بسیاری از نکات بازاریابی و مشتری مداری در این صفحات ضروری می باشد و بهتر است بهینه کردن آن را به یک متخصص تولید محتوا بسپارید.

در گذشته تمام رابطه یک فروشنده با مشتری خود از طریق ارتباط چشمی و صحبت کردن به وجود می آمد، پس از گذشت چندین سال و پیشرفت علم و تکنولوژی این روش از طریق تلویزیون، رادیو، مجلات، روزنامه‌ها و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر ادامه پیدا کرد. اما امروز با توجه به اینکه زمینه ارتباط ما با گذشته تفاوت زیادی کرده است، اینترنت به یک بستر سریع و راحت برای دسترسی ما با نقاط متفاوت در سراسر جهان تبدیل شده است که برای گرفتن اطلاعات مختلف در کمترین زمان، خرید انواع محصولات با چند کلیک و فروش محصولات، تنها به طراحی یک سایت نیاز داریم؛ به عبارت دیگر تنها راه ارتباط شما با دیگر کاربرانتان محتوای متنی شماست، به همین دلیل تولید محتوای با کیفیت، امروزه به یک چالش برای مدیران سایت‌ها و فروشنده‌ها تبدیل شده است.

محتوای متنی باعث می شود وب سایت شما به عنوان یک منبع برای کاربران باشد و این می تواند ترافیک بالایی را به شما اختصاص دهد. همچنین به صورت مستقیم تولید محتوا می‌تواند به جذب مخاطب جدید در پیج و سایت شما کمک کند که اگر خدمات مناسبی را ارائه دهید احتمالا از این طریق مشتریان زیادی را به دست خواهید آورد. در صورتی که مطلب شما مفید باشد به احتمال زیاد کاربران آن را با نزدیکان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می گذارند و این می تواند علاوه بر ورودی بیشتر، به سئو سایت شما نیز کمک بزرگی کند. یکی از مزیت‌های دیگری که محتوای متنی می تواند برای شما داشته باشد، رشد و توسعه کسب و کار و در نتیجه برندینگ بهتر برای شما است.

هزینه تولید محتوای متنی چقدر است؟

نظرات مشتریان سرو

علاوه بر طراحی سایت، تولید محتوا و بهینه سازی تکینکالی سایت رو هم با مجموعه سرو انجام دادیم که کاملا راضی بدیم از خدمات.
سبزعلیان
موسس خانه حسابرسان
علاوه بر سئو، تولید محتوا رو هم با مجموعه سرو دنبال می کنیم و در این مدت زمان فعالیت کاملا راضی بودیم و مجموعه همین به نفع ما کار کرده.
خاکی
مدیر مجموعه آچارسی
پروژه های مختلفی رو با مجموعه سرو انجام دادیم که satiadesign به زبان انگلیسی بود و با استاندارد های بین المللی سازگاری کامل داره.
رضاپور
مدیر مجموعه satiadesign

تولید محتوا یک فعالیت کاملا فنی می باشد که باید توسط متخصصین این حوزه انجام بگیرد. در صورتی که از محتوای های کپی یا بی کیفیت در وب سایت خود استفاده کنید طی مدت کوتاهی متوجه آسیب دیدن وب سایت خواهید و شد و این موضوع می تواند آینده کسب و کار شما را به خطر بیندازد. در نظر داشته باشید که هزینه های پایین که توسط برخی از شرکت ها ارائه شده است کاملا بی منطق بوده و یک تولید محتوا کننده ماهر با هزینه های پایین (کلمه ای 10 الی 15 تومان) فعالیت نمی کند.
اما در اینجا این سوال پیش می آید که قیمت تولید محتوا بر چه اساسی تعیین می شود؟ در جواب باید بدانید که خدمات تولید محتوا به صورت تخصصی با توجه به تعداد کلمات، حوزه کاری، تعداد مطالب مورد نیاز، مدت زمان انجام پروژه و … تعیین می شود. به همین دلیل ما در دیجیتال مارکتینگ سرو یک نرخ ثابت را برای خدمات تولید محتوا در نظر نمیگیریم و برای استعلام قیمت محتوا متنی، باید با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

بعد از اینکه سفارش محتوای متنی را ثبت کردید 24 الی 48 ساعت زمان نیاز است تا کارشناسان تولید محتوا تدوین و تحویل محتوا را انجام دهند.