تولید محتوای تصویری

تاثیری که یک فیلم یا عکس بر ذهن افراد می گذارد به مراتب بیشتر از شنیدن و خواندن درباره آن موضوع است و یکی از راه‌های موفقیت در دنیای دیجیتال تولید محتوای تصویری است که تناسب کاملی با نوشته در محتوای تولید شده دارد. با توسعه پلتفرم‌های مختلف مانند اینستاگرام، تولید محتوا تصویری گسترش پیدا کرد و امروزه یکی از مهمترین بخش‌های بازاریابی محتوا، تصاویر هستند.

سفارش تولید محتوا تصویری
تولید محتوای تصویری

تولید محتوا تصویری

با بالا رفتن تعداد مخاطبان و افزایش سرعت و پهنای اینترنت، قالب محتوا تغییر پیدا کرد. تولید محتوای تصویری روشی بسیار موثر برای افزایش کاربران است زیرا در بیشتر موارد، تصاویر بیشتر از متن و نوشته برای مخاطب اهمیت دارند. ۹۰ درصد از اطلاعات وارد شده در مغز، بصری بوده و ۶۵ درصد افراد با دیدن مطالب میتوانند آنها را در حافظه خود نگه دارند و این یعنی می توانید با استفاده از تولید محتوا تصویری، برندسازی بهتری داشته باشید.

با توجه به اینکه تصاویر در بازاریابی محتوایی تاثیر به سزایی دارند، بسیاری از متخصصان که در این حوزه فعالیت می‌کنند، سعی دارند تا محتوای خود را با استفاده از تصاویر ایجاد کنند یا در محتوا، ترکیبی از تصاویر و متن را به وجود آورند. بازاریابی تولید محتوای تصویری به شما کمک میکند تا بتوانید میزان فروش خود را به مقدار چشمگیری افزایش دهید. محتوای بصری می‌تواند باعث جذابیت صفحه شما برای کاربر شود و این عامل به صورت مستقیم در کسب و کارتان تاثیر خواهد گذاشت. هنگامی که متن صفحه را با تصاویر مناسب مصور میکنیم، خواننده متوجه می شود که محتوای موجود در صفحه خسته کننده نیست که این موضوع به افزایش زمان ماندگاری در صفحه و حفظ اطلاعات کمک میکند. 

اینفوگرافی

اینفوگرافی

اینفوگرافی به عنوان بهترین گزینه برای نشان دادن اطلاعات و آمار های پیچیده به شمار می رود و کاربران میتوانند در مدت زمان کوتاه پیامی را دریافت کنند.

طراحی هویت بصری

طراحی هویت بصری

هویت بصری برند همان چیزی می باشد که مخاطبان شما در نگاه اول میبینند و بعد از استفاده از خدمات شما، هویت بصری تان را با محصول یا خدمتی که ارائه می دهید، مرتبط میکنند.

عکاسی

عکاسی

عکاسی یکی از بهترین ابزار ها برای معرفی خدمات و محصولات در دنیای امروزی می باشد. یک تصویر برداری درست از محصول با جزئیات کامل، می تواند مشتری بیشتری را به سمت خود بکشاند.

طراحی رابط و تجربه کاربری

طراحی UI و UX

User Interface Design یا همان UI، در فارسی به معنای طراحی رابط کاربری شناخته می شود و یکی از بخش‌های تولید محتوای تصویری به شمار می رود.

طراحی-پوستر

طراحی پوستر

پوستر ها، ابزارهای تبلیغاتی هستند که در مکانی خاص برای افرادی خاص پیغامی را به همراه دارند. زمانی که شما میخواهید محصولی را تبلیغ کنید و هدفتان عموم مردم هستند.

طراحی-لی-اوت-شبکه-های-اجتماعی

طراحی صفحه برای شبکه اجتماعی

تم صفحه شبکه‌های اجتماعی باید یک طراحی متناسب با هویت و بیزینس شما داشته باشد تا مفهوم کسب و کار شما را بهتر برساند.

سفارش طراحی اینفوگرافیک

اینفوگرافی

اینفوگرافی به عنوان بهترین گزینه برای نشان دادن اطلاعات و آمار های پیچیده به شمار می رود و کاربران میتوانند در مدت زمان کوتاهی پیامی که توسط اینفوگرافی ارائه می شود را دریافت کنند. اینفوگرافیک باعث میشود تا بینندگان بخش عمده ای از اطلاعات را به شکل بصری دریافت کنند که این مسئله مزیتی در مورد اینفوگرافی می باشد. شما ممکن است برای جذب مخاطب و تبدیل کردن آن به مشتری یک سری از اطلاعات کسب و کار خود را به این صورت ارائه دهید تا اطمینان لازمه جلب شود و مشتری احساس کند که در این مسیر با شما همراه بوده؛ همچنین یکی دیگر از اقداماتی که باعث افزایش جذابیت صفحه شما خواهد شد، سفارش تولید محتوای ویدیویی می باشد که می توانید پیام خود را در قالب یک ویدیو به مخاطب برسانید.

طراحی هویت بصری​

هویت بصری برند همان چیزی می باشد که مخاطبان شما در نگاه اول میبینند و بعد از دریافت محصول یا خدمت از شما، هویت بصری تان را با محصول یا خدمتی که ارائه می دهید، مرتبط میکنند. همانطور که هویت شخصی، شما را به یک فرد منحصر به فرد تبدیل می کند، هویت بصری برند هم چاشنی‌ای از کسب و کارتان است و شما را از هر شخص و یا شرکت دیگری متمایز خواهد کرد، به همین دلیل باید در طراحی آن بیشترین دقت و خلاقیت را داشته باشید. طراحی هویت بصری دقیقا چیزی است که به شرکت شما شکل میدهد. هنگامی که شما هویت سازمانی خود را پایه ریزی کردید باید از یک طراح کمک بگیرد تا دارایی‌های بصری‌تان را طراحی کرده و از آنها در برندینگ و مارکتینگ شرکت خود استفاده کنید. المان‌های هویت بصری میتوانند متناسب با کسب و کارتان متفاوت باشند.

خدمات ساخت محتوای تصویری
سفارش تولید محتوای تصویری

عکاسی

عکاسی یکی از بهترین ابزار ها برای معرفی خدمات و محصولات در دنیای امروزی می باشد. یک تصویر برداری درست از محصول با جزئیات کامل، می تواند مشتری‌های بیشتری را به سمت کالای مورد نظر بکشاند و همچنین انتخاب را برای کاربران راحت تر می‌کند. این امر می‌تواند به صورت مستقیم بر روی رضایتمندی مشتری تاثیر بگذارد. عکاسی متشکل از سبک‌ها و متدهای مختلفی است که معمولا از آنها برای شرایط متفاوت استفاده می شود به همین دلیل باید برای داشتن تصاویر قابل قبول از افراد متخصص در زمینه تصویربرداری محصول، مدلینگ و … کمک بگیرید.

طراحی رابط کاربری

UI، در فارسی به معنای طراحی رابط کاربری شناخته می شود و یکی از بخش‌های تولید محتوای تصویری به شمار می رود. رابط کاربری که در اینجا از آن بحث کردیم همان رابط گرافیکی وب سایت و یا اپلیکیشن‌ها می باشد که کاربر از نظر بصری با آنها در ارتباط است.

طراحی UI و UX

طراحی ui و ux

تجربه کاربری

UX در فارسی به معنای تجربه کاربری ترجمه شده است. تجربه کاربری بیشتر به تعامل کاربر با وب سایت و یا پلتفرم‌های مشابه گفته می شود و طراحی آن باید به گونه ای صورت بگیرد که تمام امکانات در سریعترین و راحت‌ترین شکل در دسترس کاربر قرار بگیرد.

طراحی پوستر

پوستر ها، ابزارهای تبلیغاتی هستند که در مکانی خاص برای افرادی خاص پیغامی را به همراه دارند. زمانی که شما میخواهید محصولی را تبلیغ کنید و هدفتان عموم مردم می باشد، باید مسیر های پر تردد را انتخاب کنید که جمعیت زیادی از آنجا عبور می کنند. معمولا در محیط‌های شلوغ نمی توانید از بنر های بزرگ که توجه همه را جلب می کند استفاده کنید و بهترین کار در این شرایط استفاده از پوستر های تصویری می باشد. عناصر اصلی که در طراحی پوستر باید در نظر گرفته شود رنگ، فونت و فرم می باشد که دقت بر روی آنها می تواند یک پوستر با کیفیت بصری مناسب برای ما فراهم آورد.

طراحی پوستر
طراحی تم شبکه های اجتماعی

طراحی شبکه اجتماعی

تم صفحه شبکه‌های اجتماعی شما باید یک طراحی متناسب با هویت و بیزینس شما داشته باشد تا مفهوم بیزینس و کار شما را بهتر برساند. همچنین با توجه به اینکه امروزه رقابت در شبکه‌های اجتماعی برای فروش کالا و خدمات بسیار زیاد شده است با داشتن یک طراحی مناسب می توانید چندین قدم از رقبای خود جلوتر افتاده و توجه کاربران را بیشتر جلب کنید.

در صورتی که برای مدیریت شبکه اجتماعی به مجموعه سرو مراجعه کنید، خدمات تولید محتوا تصویری برای شما توسط تیم مجموعه انجام خواهد گرفت.

طراحی کاراکتر

هر کدام از انسان‌ها، کاراکتر منحصر به فرد خود را دارند، که می‌تواند در هر دنیایی قدم بگذارد؛ در دنیای قصه ها، دنیای نرم‌افزار، دنیای بیزینس و غیره. طراحی کاراکتر به عنوان هویت در یک سازمان می تواند قرار بگیرد.

کاراکتر ها همواره از مواردی بوده اند که به خوبی در ذهن کاربران می مانند و استفاده از کاراکتر های متناسب با برند شما می تواند یک عامل بسیار مهم در برندینگ و دیجیتال مارکتینگ باشد که باید توجه ویژه ای در تولید محتوا بصری به آن داشته باشید.

طراحی-کاراکتر

خدمات تولید محتوای تصویری سرو

تولید محتوا تصویری به دلیل جذابیت بصری که در صفحات ایجاد می کند کاربران را مدت بیشتری در سایت نگه می دارد. این امر به صورت مستقیم بر روی سئو سایت شما تاثیر مثبت داشته و احتمال دریافت خدمات و محصولات را افزایش می دهد. تولید محتوای تصویری خوب و با کیفیت که خواسته مخاطب را میسازد و تخصص شما را نشان میدهد؛ اهمیت بسیار ویژه ای در کسب و کارها دارد زیرا باعث دیده شدن و اعتبار بخشیدن به بیزینس شما می شود. پس اگر به دنبال تاثیرگذاری هرچه بیشتر محتوای متنی وبسایتتان هستید حتما تولید محتوای تصویری را جدی بگیرید. برای مشاوره و سفارش تولید محتوا می توانید همین حالا با ما در تماس باشید.

تیم دیجیتال مارکتینگ سرو” sarvagency ” با در نظر گرفتن شرایط کاری شما و هدف کسب و کارتان، بهترین محتوای تصویری را برای شما ساخته و برند سازی میکند. خدمات مجموعه سرو در بخش گرافیک بسیار گسترده می باشد و تمام نیاز شما، برای راه اندازی و برند سازی را در بر می گیرد. برای مشاوره رایگان می توانید همین حالا با پشتیبانان ما در تماس باشید. سرو به صورت تخصصی در زمینه تولید محتوا فعالیت دارد و انواع محتوای مورد نیاز خود را می توانید در این مجموعه مشاهده کنید. برای سفارش تولید محتوا متنی می توانید به این بخش از سایت سرو مراجعه کنید.

مزایای تولید محتوا تصویری

تاثیر تولید محتوای تصویری

تاثیر محتوا تصویری

تصویر گویایی بیشتری نسبت به متن دارد و به راحتی در ذهن مخاطب جای میگیرد. همچنین ماندگاری تصویر بسیار بیشتر می باشد و ذهن ما بیشتر با تصویر ارتباط برقرار می کند.

سفارش تولید محتوا تصویری

انتقال پیام

استفاده از تصاویر اختصاصی با الگو های خاص می تواند پیام مورد نظر شما را به مخاطبین انتقال دهد. در نظر داشته باشید که تولید محتوا تصویری هزینه سنگینی ندارد.

هویت بصری محتوا تصویری

حفظ هویت بصری

با استفاده از محتوای تصویری می توانید برای برند خود، هویت بصری به وجود بیاورید و در صورتی که هویت بصری شما در ذهن مخاطب بماند احتمال تبدیل شدن مخاطب به مشتری بیشتر می شود.

افزایش کاربر

افزایش کاربران

با استفاده از تولید محتوای تصویری در شبکه های اجتماعی مختلف، می توانید کاربران جدید را به سمت کسب و کار خود بیاورید. یک ادمین حرفه ای اینستاگرام به این موضوع توجه ویژه ای دارد.

سفارش محتوا تصویری

در کنار تمام فعالیت هایی که مجموعه سرو انجام می دهد، تولید محتوای تصویری جایگاه ویژه ای دارد و نمونه کارهای ما می تواند به خوبی گویای این موضوع باشد. در نظر داشته باشید که هر نوع محتوا تصویری برای انواع پلتفرم ها توسط مجموعه سرو ارائه می شود. برای ثبت سفارش باید با پشتیبانان ما در تماس باشید و یا از طریق فرم صفحه تماس با ما خدمات مورد نیاز خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
بعد از ثبت سفارش تولید محتوا تصویری، محتوا مورد نظر شما با توجه به حجم کار و تعداد پروژه ها در 24 الی 48 ساعت آماده و تحویل داده می شوند. در صورتی که به صورت ضروری محتوا نیاز داشته باشید، بهتر است تا موضوع را با کارشناس فروش در جریان گذاشته تا سفارش محتوا تصویری شما را در اولویت بگذارد. همچنین برای سفارش طراحی لوگو می توانید به این بخش از وب سایت سرو مراجعه کنید.

تعرفه تولید محتوای تصویری

برآورد هزینه تولید محتوا تصویری هم مانند انواع محتواها، به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. یکی از اصلی ترین پارامترها که در قیمت تولید محتوای تصویری موثر است، کیفیت کار می باشد. همچنین عوامل مختلفی مانند تجربه فرد، نوع پروژه شما و .. می تواند در تعیین تعرفه تولید محتوا تصویری اثر گذار باشد. برای اطلاع بیشتر از هزینه تولید محتوا تصویری و مشورت در خصوص چگونگی انجام کار، می توانید با کارشناسان ما در سرو تماس حاصل فرمایید.

نمونه تولید محتوا تصویری سرو

سوالات متداول

تولید محتوا تصویری می تواند طیف مختلفی از فعالیت ها را در خود جای دهد. برای مثال طراحی یک بنر 3 در 4 متر با یک استوری اینستاگرام تفاوت قیمتی زیادی دارند.

تولید محتوای تصویری می تواند در پلتفرم های مختلف و یا محیط های متفاوت کاربرد های مختلفی داشته باشد؛ اما عموما از محتوای تصویری برای تبلیغات و جذب کاربر یا مشتری استفاده می شود.

هر محتوای که در ساخت آن از المان های بصری استفاده شده باشد را محتوا تصویری می گویند که کاربرد های مختلفی دارد.