تولید محتوا در کرج

اگر در شهر کرج یک کسب و کار دارید که به صورت اینترنتی فعالیت دارد، بدون شک نیاز به خدمات تولید محتوا در کرج خواهید داشت. دیجیتال مارکتینگ سرو می تواند سفارش تولید محتوا در کرج را دریافت کند و در سریعترین زمان تولید محتوا را توسط کارشناسان خبره فعال در این مجموعه انجام دهد و به شما تحویل دهد. در نظر داشته باشید که محتوا ارائه شده توسط این مجموعه شامل محتوا متنی، محتوای تصویری، محتوای ویدئویی و محتوای صوتی است. اگر به دنبال بهترین شرکت تولید محتوا در کرج هستید، همین حالا با ما تماس برقرار کنید.

سفارش تولید محتوا در کرج

سفارش تولید محتوا در کرج به سادگی در چندین دقیقه انجام می شود. شما می توانید با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشید و نوع محتوا مورد نیاز خود را با کارشناسان در میان بگذارید و سپس اطلاعات و جزئیات مورد نیاز پروژه را برای ما ارسال کنید. بعد از جمع آوری کامل اطلاعات، این دیتا به دست کارشناسان تولید محتوا در کرج میرسد در اسرع زمان می توانید محتوا مورد نیاز خود را از کارشناسان ما دریافت کنید.

در صورتی که نیاز داشته باشید، ما می توانید بارگذاری محتوا را در سایت شما انجام دهیم تا بدون نیاز به فعالیت دیگری، به صورت 0 تا 100 تولید محتوا شما را انجام داده باشیم. مزایای استفاده از خدمات با کیفیت مجموعه ما باعث می شود تا بعد از سفارش اول، مشتری دائمی مجموعه سرو شوید و ما را به افراد دیگر نیز معرفی کنید.

هزینه تولید محتوا در کرج
سفارش تولید محتوا در کرج

مزایای تولید محتوا در سرو

  • تجربه طولانی: تجربه طولانی که در سالهای گذشته بر روی پلتفرم های مختلف از جمله، اینستاگرام، وب سایت، یوتیوب، آپارات و شبکه های اجتماعی دیگر داشته ایم باعث شده تا به راحتی پرسونای مخاطب را بشناسیم و تولید محتوا را با در نظر گرفتن این موضوع انجام دهیم.
  • ارائه انواع محتوا: مجموعه سرو شامل بخش های گسترده ای می باشد که به صورت هماهنگ با یک دیگر در حال فعالیت هستند. به همین دلیل نیز شما می توانید انواع محتوا تصویری، متنی، صوتی و ویدئویی را به این مجموعه سفارش دهید.
  • خدمات 0 تا 100: شما میتوانید تمام مراحل تولید محتوا و بارگذاری آن در پلتفرم مورد نظر را به کارشناسان مجموعه واگذار کنید. در زمان سفارش تولید محتوا در کرج، میتوانید برای بارگذاری محتوا نیز خدمات دریافت کنید و یا در صورتی که قصد تولید محتوا برای سایت را داشته باشید، می توانید علاوه بر محتوای متنی، محتوای تصویری و ویدئویی نیز دریافت کنید.
  • ارائه محتوای سئو شده: یکی از خدمات سئو مجموعه سرو سئو تضمینی می باشد که این موضوع نشان دهنده قدرت و توانایی های تیم سئو ما هستند. شما می توانید درخواست تولید محتوای سئو شده را داشته باشید تا تمام فرایند های مورد نیاز برای دریافت یک محتوا سئو شده بر روی محتوا مورد نظر انجام بگیرد (حتی لینک سازی داخلی). در صورت نیاز می توانید از سئو در کرج که یکی دیگر از خدمات ما می باشد نیز استفاده کنید.

هزینه تولید محتوای متنی در کرج

با توجه به اینکه تولید محتوا یک پروسه مستمر است، حتما باید از قیمت تولید محتوا در کرج اطلاعات کامل به دست آورید و بر اساس این موضوع سفارش تولید محتوا کرج را ثبت کنید. تولید محتوای متنی می تواند با توجه به حوزه فعالیت های شما حدود کلمه ای 70 الی 100 تومان هزینه داشته باشد. در نظر داشته باشید که متغیر های بسیاری بر روی هزینه تولید محتوا کرج تاثیر می گذارند. اما می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که تعرفه تولید محتوا در شرکت تولید محتوا در کرج (سرو) نسبت به کیفیت محتوا، کاملا مناسب می باشد و در هیچ مجموعه دیگری محتوا مورد نظر با این قیمت ارائه نمی شود.

در مورد هزینه تولید محتوای ویدیویی، تصویری و صوتی، نمی تواند عدد دقیقی را اعلام کرد، با توجه به اینکه متغیر ها در این نوع از محتوا ها افزایش پیدا می کنند، تخمین هزینه برای موارد فوق نیاز به اطلاعات بیشتری دارد. برای مثال تخمین هزینه تولید محتوای تصویری، با توجه به ابعاد تصویر، تعداد، رزولوشن مورد نظر و موارد دیگر مورد بررسی قرار میگیرد.

تولید محتوای صوتی

انواع تولید محتوا

در گذشته بسیاری از سایت ها فقط از تولید محتوای متنی استفاده می کردند، اما امروزه روش های بسیاری برای تولید محتوا در دسترس عموم مردم میباشد که در ادامه به آنها می پردازیم. ترکیبی از محتوا متنی با انواع دیگر محتوا از جمله ویدئو، صوت و تصویر، می توانید برای خواننده جذابیت بیشتری داشته باشد. به همین دلیل نیز شما می توانید سفارش تولید محتوا کرج را به صورت ترکیبی انجام دهید.

تولید محتوای متنی

از قدیمی ترین روش های تولید محتوا می توان به تولید محتوای متنی اشاره کرد. با استفاده از تولید محتوای متنی بر اساس کلید واژه های خود میتوانید در گوگل دیده شوید. شما میتوانید برای تولید محتوای متنی حرفه ای از شرکت تولید محتوا در کرج استفاده کنید تا هرچه سریع تر کسب و کار خود را در فضای مجازی رونق دهید. محتوای متنی می تواند بر روی سئو سایت تاثیر مستقیم داشته باشید و در صورتی که محتوای بهینه سازی شده را بر روی سایت خود قرار دهید، می توانید ترافیک بیشتری دریافت کنید و این موضوع نیز باعث می شود تا سایت شما بیشتر دیده شود و در نتیجه فروش شما افزایش پیدا کند.

تولید محتوای متنی نیز انواع مختلفی دارد و به چند دسته تقسیم میشود:

  • وبسایت ها
  • مقالات
  • ایمیل
  • پیامک
  • محتوای شبکه های اجتماعی

هر یک از روش های تولید محتوای متنی تاثیر مثبتی در روند کسب و کار شما خواهد داشت. در صورتی که نیاز به مشاوره جهت تولید محتوا دارید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا علاوه بر هزینه تولید محتوا در کرج، بتوانید از جزئیات دیگر نیز اطلاع پیدا کنید.

تولید محتوای صوتی

یکی دیگر از روش های رایج تولید محتوا، تولید محتوای صوتی میباشد. تولید محتوای صوتی انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز شما میتوانید یکی از این روش ها را انتخاب کنید.

انواع تولید محتوای صوتی:

پادکست

از محبوب ترین روش های تولید محتوای صوتی میتوان به پادکست اشاره کرد. پادکست ها بسیار محبوب هستند چرا که افراد به دلیل مشغله ی کاری فرصت خواندن محتوای متنی را ندارند به همین دلیل از پادکست ها برای کسب اطلاعات خود استفاده میکنند.

کلیپ های صوتی

خود را محدود به پادکست نکنید شما میتوانید برای قسمت های کوتاه ۱ تا ۵ دقیقه از کلیپ های صوتی استفاده کنید. تولید کلیپ های صوتی میتواند به کسب و کار شما کمک بسیاری کند. 

تولید محتوای تصویری

اگر از محتوای متنی و گرافیکی در کنار هم استفاده کنیم بسیار تاثیر گذاری آن بیشتر میشود. تولید محتوای گرافیکی انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها ویژگی های منحصر به فردی دارند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • تصویر و عکس نوشته
  • اسکرین شات
  • طراحی استیکر
  • اینفوگرافیک
  • موشن گرافیک
  • اسلاید