استفاده از استوری اینستاگرام برای توسعه کسب و کار

استفاده از استوری اینستاگرام برای توسعه کسب و کار

رسانه ها و شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام  بسیار قدرتمند هستند، این یک حقیقت است که میتواند به شما کمک کند  تا کسب و کار اینترنتی خود را از جهات مختلف توسعه دهید. برای تحقق این امر باید دانش کافی داشته باشید که از کدام پلتفرم ها برای اهداف بازاریابی خود استفاده می کنید و چگونه از آنها بیشترین درآمد را کسب می کنید. از بهترین بستر های بازاریابی و تبلیغات، استفاده از اینستاگرام و فیسبوک می باشد.  اما چرا بیشتر افراد در اینستاگرام سرمایه گذاری میکنند؟

به دو دلیل اساسی : 

  1. اینستاگرام دارای ابزار هایی از جمله استوری است که  روزانه بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد.
  2. اینستاگرام برای همه سرگرم کننده و جذاب است.

نحوه استفاده از استوری اینستاگرام برای توسعه کسب و کار

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک story  بسازید و از برچسب نظرسنجی استفاده کنید. اگر 10 هزار دنبال کننده در اینستا داشته باشید، خود برنامه این امکان را به شما میدهد که لینک هایی به استوری اضافه کنید (به عنوان مثال می تواند لینک ثبت نام باشد). این ابزار ها  می تواند به شما کمک کند تا برای برند خود تبلیغاتی گسترده انجام دهید که  در معرض دید محلی (لوکال) قرار بگیرد، استفاده از استوری اینستاگرام برای توسعه کسب و کار می تواند بسیار مفید باشد.

بسیار مهم است که از مشتریان خود نظراتی را بخواهیم، این کار به مشتری ها حس امن بودن کسب و کار شما را میدهد و برای آنها بسیار جذاب و سرگرم کننده  است. اگر میخواهید کسب و کار خود را به صورت انفجاری گسترش دهید، باید مشتری های یک بار مصرف خود را به مشتری های دائمی و وفادار تبدیل کنید. این کار با دریافت نظرات مشتریان از طریق استوری اینستاگرام به سادگی قابل انجام می باشد.

استفاده از استوری اینستاگرام برای توسعه کسب و کار

ایده هایی برای توسعه کسب و کار در اینستاگرام

  1.  فیلم های آموزشی ساده که خودتان ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید.
  2. با پرسیدن سوالات جذاب با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
  3. همیشه از دنبال کننده ها و مشتریان خود تشکر یا عذرخواهی کنید و به آنها حس ارزشمند بودن بدهید.
  4.  به مشتریان خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید.
  5.  محتوای جذاب و به روز داشته باشید و صفحه خود را هر چند روز آپدیت کنید.
  6.  از طریق story اینستاگرام مشتریان را به سایت خود هدایت کنید.

در سایت کسب و کار شما، محتوا پادشاه است در هر صورت ایجاد و انتشار یک پست در سایت جذابیت های خاص خود را برا ی مشتریان دارد و اگر فعالیت های بهینه سازی سئو را انجام دهید، باعث رشد فروش و یا ارتباط بهتر با مخاطبان می شود. اگر هیچ کدام از مشتریان از سایت شما اطلاع نداشته باشند، درآمد بالا را تجربه نخواهید کرد. به یاد داشته باشید ترافیک سایت، خود به خود افزایش نمی یابد و این کار از طریق تبلیغات یا استوری ها صورت میگیرد.

نکته طلایی برای توسعه کسب و کار در اینستاگرام :

همه پیوند ها یا لینک ها در استوری اینستاگرام نامرئی هستند، یعنی در گزینه “See More” پنهان شده است و برای این که اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما متوجه پیوند نامرئی شده اند، یک فراخوان یا از یک سری استیکر ها استفاده کنید و کاربر خود را آگاه سازید. یک نمونه از فراخوان ها می تواند به این شکل باشد که: “برای ثبت نام انگشت خود را به بالا بکشید”

توسعه کسب و کار با استوری اینستاگرام

توسعه کسب و کار با استفاده از استوری اینستاگرام

آیا راهی وجود دارد (بدون شبکه اجتماعی) که از طریق تصاویر و فیلم ها، محصولات خود را به فروش برسانید؟

به احتمال زیاد نه، و تنها راه فروش محصولات از طریق تصاویر و محصولات از راه اینترنت و شبکه های مجازی میسر است. یک مشکل کوچک در رابطه با فروش محصولات از طریق اینترنت وجود دارد. مردم از آگهی های مختلف در رابطه با محصولات جدید، تخفیفات، پیشنهادات ویژه، که روزانه با ده ها آگهی مواجه می شوند متنفر هستند، و بیشتر علاقه دارند که به آنها محصولات با کیفیت با قیمت مناسب پیشنهاد دهید، و از کلمه کلیدی “اکنون خرید کنید” استفاده کنید. بنابراین هر چه از اینگونه تبلیغات ایجاد و ارسال کنید، احتمال اینکه افراد شروع به دنبال کردن شما بکنند بیشتر است و این کار میتواند استفاده از استوری اینستاگرام برای توسعه کسب و کار باشد.

استوری اینستاگرام بستری فوق العاده برای اطلاع رسانی به مخاطبان است، زیرا میلیون ها نفر هر روز داستان های شما را تماشا می کنند و بعد از 24 ساعت ناپدید میشوند (یعنی دنبال کننده های شما در پیام های بازاریابی غرق نمی شوند). با خود صادق باشیم تجارت شما به لطف مشتری هایتان پابرجا است، هرچه مشتری های بیشتری داشته باشید موفق تر خواهید بود.

جذب مشتری از طریق استوری اینستاگرام

شما باید مخاطبان آنلاین خود را بسازید، زیرا تعداد فالوور بیشتر، به معنای مشتریان بیشتر است. اما چگونه می توانید مخاطبان خود را  بسازید؟

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد مخاطبین بیشتر استوری های جذاب اینستاگرام با استفاده از هشتگ های مناسب است. به خاطر داشته باشید برای افزایش تعداد طرفداران خود از (#) های مرتبط با نام تجاری خود استفاده کنید.

آشنایی با نام تجاری شما :

آگاهی از نام تجاری، میزان شناخت مشتریان از برند شماست. امروزه مردم هرچه بیشتر با نام تجاری شما آشنا شوند بهتر است. اگر نام تجاری شما مخفف شده باشد و یا نامی باشد که مشتریان راحت به خاطر بسپارند، می تواند شما را به راحتی میلیونر کند. آیا این فوق العاده نیست؟ برای رسیدن به این هدف باید بیشتر به تبلیغ برند خود تمرکز کنید. اگرچه می توانید این کار ها را از طریق روش ها و کانال های مختلف انجام دهید، اما یکی از ساده ترین آنها ایجاد استوری اینستاگرام برای توسعه کسب و کار خود است.

جذب مشتری از طریق استوری اینستاگرام

افزایش نیروی انسانی پشتیبانی

مردم از  معامله با شرکت ها یا بدتر از آن با ربات ها متنفر هستند، مشتریان دوست دارند با یک انسان برخورد کنند و کسی آنها را دوست بدارد، با درک مشتریان، کسب و کار، محصولات، و خدمات شما بهبود می یابد، اگر به آنها نشان دهید که پشت پرده شما یک انسان است نه یک ربات. استخدام و همکاری با ادمین های حرفه ای اینستاگرام می تواند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. برای دریافت خدمات مدیریت صفحه اینستاگرام می توانید با پشتیبانان سرو در تماس باشید.

از استوری های اینستاگرام خود برای نشان دادن شخصیت و سبک برندتان و به اشتراک گذاری مطالب جدید، مانند فیلم های سرگرم کننده، که باعث حمایت شما می شود استفاده کنید. بیشتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و بررسی کنید که دیگران چگونه این کار را انجام می دهند.

استفاده از استوری های اینستاگرام برای اهداف بازاریابی

راه های زیادی وجود دارد که می توانید از استوری های اینستاگرام برای توسعه کسب و کار خود در سال 2020 استفاده کنید. بنابراین، صفحه ای که در آن قرار دارید را دوباره بالا و پایین کنید، نکات را دوباره بخوانید و نکاتی که برایتان  مفیدتر و هستند را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *