بهترین لوگو ساز های رایگان

بهترین لوگو ساز های رایگان را در این مطلب به شما معرفی می کنیم تا شما به این واسطه بتوانید لوگوهای مورد علاقه خودتان را بسازید و به این ترتیب کسب و کار ساده خود را آغاز کنید. لوگو ساز ها دارای انواع مختلفی هستند که ما هر یک از آنها را در این مطلب به شما معرفی می کنیم. نکته ای که باید بدانید این است که این لوگوها در برخی از موارد لوگو ساز حرفه ای هستند و در برخی از موارد هم لوگوساز هایی هستند که با المان های ساده شما کمک می کنند که یک لوگو ساده را طراحی و پیاده سازی کنید. می توانید از انواع ربات لوگو ساز که به شما معرفی می کنیم استفاده کنید یا به شما انواع سایت لوگو ساز خارجی و یا ایرانی را برای ساخت لوگوی مورد نظر خود استفاده کنید تا در نهایت به آنچه میخواهید برسید. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید. برای سفارش طراحی لوگو حرفه ای می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چه راهکاری برای یک طراحی لوگو آسان و کم هزینه وجود دارد؟

باید بدانید که ساخت لوگو رایگان ممکن است، توجه داشته باشید که اینترنت پر از شگفتی است. شما می توانید کمی جستجو کنید، بهترین سایت ساخت لوگو رایگان و مناسب را پیدا کنید. تعداد زیادی نرم افزار آنلاین طراحی لوگو برای ایجاد لوگو بدون دانش طراحی و کدنویسی وجود دارد. ما برای اینکه کار شما را ساده کنیم برخی از انواع بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان را در نظر گرفته ایم تا در این مطلب به شما معرفی نماییم و شما را راهنمایی کنیم.

چه راهکاری برای یک طراحی لوگو آسان و کم هزینه وجود دارد؟

نیازی ندارید که کد نویسی و یا طراحی و اصول اولیه طراحی را یاد بگیرید. شما به بدون نیاز به همه این ها توسط بهترین سایت ساخت لوگو رایگان می توانید لوگو خود را طراحی کنید، ما بهترین ها را به شما معرفی می کنیم. اما قبل از اینکه ابزار رایگان سازنده لوگو را انتخاب کنید، اگر در مورد برند خود و تأثیر آن جدی هستید، مطمئن شوید که توصیه های ما را در زیر بخوانید. ما به عنوان طراح خود، سازندگان لوگوی رایگان را توصیه نمی‌کنیم، اما در عوض، استخدام یک طراح حرفه‌ای را توصیه می‌کنیم، زیرا یک برند با طراحی خوب نتایج بسیار بهتری نسبت به آرم‌های رایگان و دست دوم می‌دهد.

آموزش طراحی لوگو به صورت آنلاین

LogoCore Masterclass عمیق ترین و بهترین دوره آنلاین برای طراحی لوگو رایگان است که برای طراحان مبتدی و متوسط ​​که به دنبال یادگیری طراحی لوگو هستند، عالی است. شما یاد خواهید گرفت که به نرم افزارها کاربردی طراحی تسلط داشته باشید، ساختارهای شبکه ای، نحوه برداری از یک لوگو، نحوه ارائه کار طراحی، ایجاد یک راهنمای سبک، ایجاد یک خلاصه خلاقانه، دریافت بازخورد ارزشمند، متحرک سازی آرم ها و خیلی موارد مهمتر را آموزش ببینید. این دوره امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

نکته: مراقب این نکته باشید که امکان دارد سازندگان لوگو چه بهترین سایت ساخت لوگو رایگان  و چه طراح های حرفه ای شامل هزینه امکان دارد که برند و نام تجاری شما را خراب کنند و به تجارت شما به صورت مشخصی آسیب وارد کنند. به همین  دلیل باید سعی کنید که یا افراد قابل اعتماد را پیدا کنید و یا اینکه در نهایت کار طراحی خود را آموزش ببینید و به این ترتیب شرایطی را فراهم کنید که بتواند به شما کمک کند که از نام تجاری خود مراقبت نمایید.

آموزش طراحی لوگو به صورت آنلاین

ساخت لوگو رایگان کاری وسوسه انگیز است. طراحی یک لوگوی زیبا و کم هزینه یا رایگان، به نظر کاری است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید. اما آیا واقعاً باید از یک لوگو ساز آنلاین رایگان استفاده کنید؟ به هر حال، لوگوی شما نشان دهنده برند شماست و می خواهید برای مشتریانتان به یاد ماندنی باشد. بنابراین، بیایید بررسی کنیم که قبل از تصمیم گیری برای رفتن به یک سایت طراحی لوگو رایگان، چه چیزی را می خواهید در نظر بگیرید. اگرچه ما سعی میکنیم بهترین سایت ساخت لوگو رایگان را در اختیار شما قرار دهیم اما باید همه جنبه ها را در نظر داشته باشید.

1.عدم انحصاری بودن لوگو

اگر با بهترین سایت ساخت لوگو رایگان آشنا باشید باید بدانید که شما تنها کسی نیستید که از ابزارهای آنلاین طراحی لوگو استفاده می کنید. این ابزار برای همه در سراسر جهان در دسترس است و صدها یا هزاران نفر وجود دارند که به همان الگوهای لوگو دسترسی دارند. بنابراین، مطمئناً سایر مشاغل می توانند لوگو مشابه شما را ایجاد کنند. این باعث می شود که بیان بصری برند شما در معرض از دست دادن اعتبار خود قرار بگیرد. به همین دلیل باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.

2.خلاقیت کمتر در طراحی

طراحی لوگو رایگان میتواند برای شما مزایای زیادی به همراه داشته باشد اما باید بدانید که الگوهای آنلاین با اینکه کار را به سرعت برای شما انجام دهند، اما می توانند فضای کمی برای خلاقیت باقی بگذارند و این نکته می تواند بر روی نتیجه نهایی کار شما بسیار موثر باشد. شما کنترل زیادی روی فونت ها، اشکال، ترکیب رنگ ها و سایر عناصر طراحی نخواهید داشت. وقتی از بهترین سایت ساخت لوگو رایگان استفاده می‌کنید، لوگوی شما می‌تواند فاقد حس خلاقیت و استعداد باشد و این به راحتی قابل تشخیص می باشد.

2.خلاقیت کمتر در طراحی

3.عدم دسترسی به حق مولف

توجه داشته باشید که با اکثر سایت های سازنده لوگو رایگان، علامت تجاری مناسب یا مجوز حق چاپ برای لوگوی خود دریافت نخواهید کرد. بدون اطلاعات در مورد استفاده قانونی از لوگوی خود، ممکن است در آینده با مشکلات کپی رایت مواجه شوید. این مسئله شاید در ابعاد کوچک و تجارت های کوچک چندان برای شما با اهمیت نباشد و یکی از انواع بهترین سایت ساخت لوگو رایگان برای شما بسیار عالی باشد اما در صورت گسترش ابعاد کاری احتمال دارد که در آینده به مشکلات حقوقی زیادی برخورد کنید که مورد قبول شما نمی باشد.

4.قرار گرفتن در معرض برخی هزینه پنهان

 بهترین سایت ساخت لوگو رایگان هم برای شما می تواند شامل هزینه باشد. شما آرم مورد نظر خود را طراحی و انتخاب می کنید و در نهایت می خواهید فایل خود را دانلود کنید در این شرایط امکان دارد که سایت از شما بخواهد برای دریافت یک لوگو با کیفیت هزینه ای را پرداخت کنید و در غیر این صورت باید از یک فرمت بی هزینه اما بی کیفیت یا با کیفیت بسیار کم استفاده کنید. به همین دلیل شاید لوگو در نهایت مورد پسند شما نباشد و شما پشیمان شوید.

5.سفارشی سازی و منابع محدود

در صورت استفاده از انواع پلتفرم برای ساخت لوگو رایگان باید بدانید که حتی اگر از بهترین سایت ساخت لوگو رایگان هم استفاده کنید باز شما آزادی کاملی برای شخصی سازی گرافیک و لوگوی خود نخواهید داشت. سفارشی کردن و استفاده از تصاویر یا طراحی خودروی لوگو برای هویت کسب و کار مهم است. در استفاده از این سفارشی‌سازی‌های محدود، کسب‌وکارهای دیگر ممکن است لوگوی شما را تکرار کنند، بدون اینکه شما حتی در موقعیتی باشید که ادعای نقض کنید.

با این همه گفته شد، بهترین گزینه شما چه خواهد بود؟ شما می توانید یک طراح لوگو حرفه ای را با قیمت مناسب برای ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد استخدام کنید. هیچ مشکل کپی رایت وجود نخواهد داشت و شما ادعای کامل خواهید داشت. برای راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب طراح لوگو اینجا را ببینید.

 علاوه بر این، می توانید نیازهای خود، ترکیب رنگ های مورد نظر خود را برای یک طراح انسانی حرفه ای واقعی با فرآیند طراحی لوگو توضیح دهید. این درهای بیشتری را برای خلاقیت برای ایجاد آن لوگوی منحصر به فرد و عالی که در مورد برند شما صحبت می کند باز می کند.

بهترین لوگو ساز های رایگان سال 2022

بهترین لوگو ساز های رایگان، به شما کمک می کنند که شما بتوانید در سریع ترین زمان و بدون پرداخت هزینه کار خود را آغاز کنید. این مسیر به شما یک دید بسیار عالی در مورد طراحی ارائه می دهد تا بتوانید در مسیر طراحی خود موفق باشید. این کار موجب می شود شما دیگر نیازی به خرج هزینه های گزاف برای ساخت یک آرم یا لوگو نداشته باشید و بتوانید به راحتی لوگو مورد نظر خود را طراحی کنید. بهترین لوگو ساز های رایگان می توانند اشکال مختلفی داشته باشند که از جمله این اشکال می شود به ربات لوگو ساز اشاره داشت. همچنین باید بدانید که برخی از این لوگوسازها بسیار ساده هستند و با المان هایی بسیار ساده خواسته های شما را پیاده سازی می کنند، لوگو ساز حرفه ای اما می تواند به شما در ساخت و پیاده سازی یک آرم بسیار حرفه ای کمک کند و از این جهت می تواند برای شما مزایای زیادی به همراه داشته باشد.

ما مجموعه‌ای از بهترین لوگو ساز های رایگان را گردآوری کرده ایم که برای ایجاد طرح‌های ساده ، ایده‌آل هستند. استفاده از همه آنها آسان است و حتی برخی از آنها با آموزش های خود ارائه می شوند، به این معنی که اگر واقعاً نمی دانید چگونه یک لوگو را طراحی کنید، آنها روشی عالی برای یادگیری اصول اولیه هستند. برخی از نرم‌افزارها به‌صورت عملی بررسی شده‌اند و برنامه‌ها را از نظر سهولت استفاده، عملکرد و موارد دیگر ارزیابی کرده‌ایم. به این ترتیب می توانید به راحتی به این لوگو سازهایی که به شما معرفی می شود اعتماد کنید.

بهترین سازنده های لوگو رایگان

در این بخش قصد داریم بهترین پلتفرم های ساخت لوگو رایگان را به شما معرفی کنیم. شما با بررسی این موارد می توانید بهترین سایت ساخت لوگو رایگان را پیدا کنید و برای استفاده از آن اقدام کنید. شما دیگر اکنون هشدارهای لازم و توصیه های لازم را مطالعه کرده اید و زمان آن فرا رسیده است که لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید. برای این کار باید در بین انواع پلتفرم هایی که به شما معرفی می کنیم یکی از بهترین ها را انتخاب کنید. برخی از انواع لوگو سازهای رایگان عبارت هستند از:

لوگو ساز Looka

Looka یکی از انواع بهترین پلتفرم های ساخت لوگو رایگان است که با طراحی سرگرم کننده و کاربر پسند همراه است. این برنامه طراحی لوگو، طرح‌های لوگوی شما را به‌عنوان فایل‌های JPEG و PNG و همچنین گزینه‌های فایل برداری مانند SVG و EPS ذخیره می‌کند و برای مقیاس‌پذیری مناسب است و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و از این نظر محدودیتی برای شما وجود ندارد. این لوگو ساز یکی از انتخاب های ایده آل می تواند برای شما باشد که به صورت آنلاین بوده و درون مرورگر است.

لوگو ساز looka

Looka شما را در فرآیند طراحی لوگو راهنمایی می کند. می توانید عناصر خاصی را که می خواهید با برند خود مرتبط کنید اضافه کنید و آنها را از طریق نمادها و نمادها درج کنید. به غیر از این، می توانید المان های کلی را که می خواهید انتخاب کنید و همچنین طرح رنگی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید. پس از طراحی لوگوی خود، می‌توانید از آن در قالب‌های رسانه‌های اجتماعی، تنوع رنگ‌ها استفاده کنید و حتی ظاهر کلی را پس از خرید به‌روزرسانی کنید. اما باید بدانید که امکان ایجاد تغییرات ساختاری زیاد و شخصی سازی زیاد فایل نهایی برای شما وجود ندارد.

با استفاده از این سایت ساخت و طراحی لوگو رایگان شما می توانید از Looka برای پست های رسانه های اجتماعی، کارت های ویزیت، امضاهای ایمیل، سربرگ ها، فاکتورها، دستورالعمل های برند و موارد دیگر استفاده کنید البته باید بدانید که این قابلیت برای شما شامل هزینه می شود و شما باید برای استفاده از امکاناتي که در این بخش در اختیار شما قرار می گیرد به صورت ماهانه و یا به صورت سالانه مبالغی را پرداخت کنید. این مبالغ بر اساس دلار آمریکا محاسبه می شود که شاید برای ساکنین آمریکا چندان بالا نباشد اما برای ما می تواند کمی گران باشد.

لوگو ساز  Adobe Creative Cloud Express Logo Maker

لوگو ساز رایگان Adobe Creative Cloud Express یک ابزار رایگان عالی برای ایجاد لوگوهای منحصر به فرد برای برند و تجارت شما است. با طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی مانند فونت ها، رنگ ها و متون برای تغییر خلاقانه طرح ها ارائه می شود. می توانید بیش از 100 نماد و چهار سبک را برای شروع پیدا کنید. مهمترین نکته در مورد این پلتفرم که یکی از انواع بهترین پلتفرم های ساخت لوگو رایگان است این است که شما به کمک این سایت لازم نیست که همه چیز را از ابتدا شروع کنید.

می‌توانید ترجیحات خود را مانند رنگ‌ها، زیبایی‌شناسی یا صنعت تنظیم کنید تا تعداد انگشت شماری از الگوهای از پیش ساخته شده را دریافت کنید. درست مانند سایر محصولات Adobe، شما از سادگی این سازنده لوگوی رایگان لذت خواهید برد. اما باید بدانید که این لوگو ساز رایگان هم دارای امکانات ویژه ای می باشد که شما برای استفاده از آنها باید هزینه های مربوط به آنها پرداخت کنید. این هزینه ها هم مانند سایر محصولات Adobe به صورت دلاری و با دلار آمریکا برای شما محاسبه می شود که شاید کمی گران محسوب شود.

لوگو ساز Canva Free Logo Maker

Canva یک ابزار طراحی لوگو آنلاین همه جانبه است و احتمالاً با آن آشنا هستید. جدا از ایجاد پست های رسانه های اجتماعی و تصاویر صفحه فرود، می توانید با استفاده از Canva لوگوهای فوق العاده عالی ایجاد کنید. با یک رابط کاربری بسیار ساده از طریق کشیدن و رها کردن، کاربران بدون تجربه طراحی می توانند در کمترین زمان لوگوهای زیبایی ایجاد کنند. مجهز به بیش از 100 قالب، می توانید با پاسخ دادن به چند سوال در مورد نام تجاری خود، با این سازنده لوگو آنلاین شروع به کار کنید.

لوگو ساز Canva Free Logo Maker

بر اساس نام و پاسخ های شرکت خود، لوگوهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد که از بین آنها می توانید انتخاب کنید. فقط چند ترفند انجام دهید و می توانید حس، رنگ و فونت را تغییر دهید. شما پس از اینکه فایل مورد نظر خود را انتخاب کردید باید این را بدانید که فایل نهایی برای دانلود با کیفیت متوسطی ارائه می شود. شاید شما بخواهید از این فایل استفاده های زیادی کنید که برای آن کاربردها نیاز به یک کیفیت بسیار بالا داشته باشید. در این شرایط باید این را بدانید که کار برای شما کمی سخت خواهد شد چرا که شما برای دانلود فایل با کیفیت باید هزینه هایی را پرداخت کنید.

لوگو ساز Shopify Free Logo Maker

در بین انواع سایت لوگو ساز شاید یکی از انواع بهترین پلتفرم های ساخت لوگو رایگان همین لوگو ساز بسیار کاربردی و بسیار مناسب باشد. Shopify’s Hatchful یک لوگو ساز با کاربری بسیار آسان و رایگان است و یک انتخاب عالی برای مشاغل تجارت الکترونیک برای ایجاد یک آرم بصری برای فروشگاه آنلاین خود. به سادگی با تایپ نام برند خود، انتخاب نمادها، رنگ ها و فونت های مورد علاقه خود، طیف گسترده ای از ترکیبات لوگوی منحصر به فرد را پیدا خواهید کرد.

از آنجایی که این یک سازنده آرم DIY است، می توانید به راحتی تم، حس و رنگ لوگو را برای تکمیل پیام برند خود سفارشی کنید. بهترین چیز در مورد این ابزار این است که هنگامی که لوگو را صادر می کنید، می توانید آن را در صندوق ورودی ایمیل خود در نسبت ها و اندازه های مختلف دریافت کنید. برای استفاده در وب سایت، رسانه های اجتماعی، کارت ویزیت و غیره شما آماده خواهد بود. البته باید بدانید که مانند تمامی پلتفرم هایی که تا به این بخش معرفی کردیم این پلتفرم هم نسخه های شامل هزینه برای شما خواهد داشت.

لوگو ساز Tailor Brands Free Logo Creator

پلتفرم های ساخت و طراحی لوگو رایگان دارای انواع مختلفی هستند که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. Tailor Brands بهترین نرم افزار رایگان طراحی لوگو با هوش مصنوعی و همه کاره است که به شما امکان می دهد در چند دقیقه آرم های زیبا و منحصر به فرد را برای کسب و کار خود سفارشی کنید. این ابزار مناسب برای کاربرانی است که زمان کافی برای جستجوی یک لیست طولانی از قالب‌ها برای یافتن الگوی مناسب را ندارند.

در اینجا، ابزار نام برند شما و توضیحات مختصری را می‌پرسد، سپس به شما امکان می‌دهد نمادها، متن و غیره را انتخاب کنید تا یک لوگوی خاص و منحصر به فرد برای برند خاص خود داشته باشید. می توانید آن را سفارشی کنید و سپس یک فایل با وضوح مناسب دانلود کنید یا می توانید قیمت مناسبی برای تصاویر آرم با وضوح بالا بپردازید. اما باید به این نکته مهم هم اشاره داشته باشیم که شما امکان شخصی سازی های گسترده و پیچیده را ندارید. می توانید تغییرات محدودی را اعمال کنید و برای اعمال تغییرات بیشتر باید هزینه های آن را پرداخت کنید.

لوگو ساز Squarespace Free Logo Generator

لوگو ساز رایگان

Squarespace Logo Generator یک ابزار منحصر به فرد است که به شما کمک می کند لوگوی جدید خود را در وب سایت، کارت ویزیت، تی شرت و موارد دیگر تجسم کنید. به اندازه سایر ابزارهای این لیست قوی نیست، اما کاربردی بوده و کار شما را انجام می دهد. با انتخاب نوع نمادها، نمادها و رنگ‌های مورد نظر، Squarespace در چند ثانیه نتایج زیبایی ایجاد می‌کند. هنگامی که در مورد لوگوی خود تصمیم گرفتید، می توانید آن را به صورت زنده و در عمل مشاهده کنید و سپس برای دانلود آن اقدام کنید.

لوگو ساز NameCheap Logo Design Tool

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان می تواند به شما این امکان را بدهد تا بتوانید لوگو مورد نظر خود را بدون هیچ هزینه ای طراحی کنید. شاید این طراحی نقص هایی از نظر حرفه ای داشته باشد اما به هر حال یک لوگو منحصر برای شما می باشد. ابزار طراحی لوگو NameCheap بر روی کارآفرینان تمرکز دارد و در طراحی لوگوهای فوق العاده عالی از ویژگی های شگفت انگیزی برخوردار است. شما به راحتی می توانید رنگ ها، فونت ها و آیکون های مناسب برای لوگوی خود را با مشاهده زنده آنها در برنامه های واقعی پیدا کنید.

لوگو ساز Ucraft Logo Maker

آیا از تمام ابزارهای بالا خسته شده اید؟ هیچ چیز جذابی در مورد الگوهای لوگو و طراحی های مبتنی بر هوش مصنوعی که دیده اید نیست؟ Ucraft اینجاست تا به ایجاد لوگوی منحصر به فرد شما از ابتدا کمک کند. این یک ویرایشگر برداری با کاربری آسان است که گزینه‌ها و انعطاف‌پذیری زیادی را با آیکون‌ها، متن، رنگ و اشکال برای طراحی لوگوی عالی در اختیار شما قرار می‌دهد. در بین انواع پلتفرم های ساخت و طراحی لوگو رایگان این پلتفرم دارای محبوبیت قابل توجهی می باشد.

لوگو ساز Zyro Free Logo Maker

Zyro همان تعریف سادگی است و یکی از ساده ترین ابزارها برای استفاده در لیست است. این سازنده لوگو هوشمند به شما کمک می کند تا ایده های خلاقانه خود را به یک لوگو تبدیل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک لوگو برای شروع را انتخاب کنید، در مورد رنگ و شکل آن تصمیم بگیرید. شما طیف گسترده ای از ایده های لوگو را پیش روی خود خواهید داشت که می توانید به راحتی آنها را تغییر دهید و سفارشی کنید تا لوگوی رویایی خود را ایجاد کنید. باید بدانید که این یک نرم افزار کاملا رایگان و سریع می باشد که کار شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

لوگو ساز Zyro Free Logo Maker

 

معرفی مجموعه از بهترین لوگو سازهای رایگان

بهترین لوگو ساز های رایگان شرایطی دارند که شما می توانید با پرداخت کمی پول به آنها شرایطی را برای خود ایجاد کنید که در نهایت از امکانات بسیار بیشتری برای طراحی استفاده کنید. هرچند پرداخت هزینه به این لوگو سازها اجباری نیست و شما بدون انجام این کار هم می توانید لوگو خود را آماده  و طراحی کنید. اما اگر اصراری به رایگان بودن لوگوها نداشته باشید این لیست می تواند به صورت پولی برای شما امکانات بیشتری را در نظر بگیرد که در امر طراحی می تواند به شما کمک کند.

بهترین لوگو ساز های رایگان

بهترین لوگو ساز های رایگان که به شما معرفی می کنیم معمولا خدماتی آنلاین و درون مرورگر به شما ارائه می دهند. برای راحتی شما مار برخی دیگر از انواع لوگوها را به شما معرفی می کنیم که شما بتوانید به واسطه آنها به راحتی لوگو خود را در قابل دانلود برخی از نرم افزارها طراحی کنید و خدمات را به جای مرورگر بر روی گوشی های خود و از طریق اپلیکیشن های کاربردی دریافت کنید. این نوع از خدمات هم می تواند در درون برنامه گزینه های شامل هزینه برای شما داشته باشد که اختیاری می باشد.

در ادامه به صورت انحصاری به شما بهترین لوگو سازی های ایران را معرفی میکنیم، اما اگر در مورد طراحی لوگو جدی هستید، قطعاً باید مقداری پول برای آن خرج کنید. حتی با یک بودجه ناچیز، می‌توانید گزینه‌های قابل امکان خود را گسترش دهید و به ابزارهای پیچیده‌تر و حرفه ای تری دسترسی پیدا کنید. باید این را هم بدانید که هیچ‌کسی هیچ یک از بهترین لوگوهای طراحی شده را با یک لوگو ساز رایگان طراحی نکرده است. اگرچه ابزارهای رایگان به شما کمک های زیادی می کنند و جایگاه خود را دارند اما برای کارهای حرفه ای باید به سراغ لوگو سازهای حرفه ای و غیر رایگان بروید.

بهترین لوگو ساز های رایگان در یک نگاه

1.   لوگو ساز WIX

یکی از انواع بهترین لوگو سازهای رایگان لوگو ساز ویکس می باشد. اگر از لوگو ساز Wix استفاده می کنید، حتی نیازی به نام تجاری برای کار ندارید چرا که خود یک تولید کننده نام های تجاری دارد که تمامی آنها را به شما ارائه می دهد. هنگامی که اطلاعاتی در مورد کسب و کار و تنظیمات بصری شما جمع آوری شد، یک لوگو به شما می دهد که می توانید ویرایش کنید و سپس دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

2.   برندهای خیاط

برندهای خیاط از دیگر انواع بهترین لوگو ساز های رایگان محسوب می شود. ایجاد یک لوگوی مناسب تقریباً برای هر کسب و کاری را سریع و آسان می کند. به شما گزینه های زیادی را ارائه می دهد تا شما بتوانید در میان این گزینه ها در نهایت به طراحی لوگوی برسید که آن را دوست دارید و با سلیقه های شما هماهنگی کامل دارد. سپس می توانید لوگوی خود را تنها با چند کلیک طراحی کنید و یا اگر در قسمت شامل هزینه وارد شده اید می توانید تنها با چند کلیک ساده لوگوی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

مشخصات فنی لوگو ساز wix

بهترین نرم افزارهای لوگو ساز رایگان دارای مشخصاتی هستند که این مشخصات در واقع راهنمای شما برای خرید این محصولات محسوب می شود. به همین دلیل ما قصد داریم در این بخش به شما مشخصات فنی لوگو ساز wix را معرفی کنیم تا شما بتوانید شناخت خود را نسبت به این محصول افزایش دهید و بر اساس ویژگی هایی که در این بخش مطالعه می کنید نسبت به خرید یا عدم خرید این لوگو اقدام نمایید. برخی از مهمترین خصوصیات فنی و ویژگی های کیفی این لوگو ساز رایگان و محبوب عبارت هستند از:

  • معرفی برترین لوگوهای روز
  • امکان بازدید از سایت
  • آسان برای استفاده
  • نتایج قابل ویرایش
  • تصاویر با کیفیت بالا

نکته: باید بدانید که این لوگوساز که یکی از بهترین لوگو ساز های رایگان می باشد برخی معایب هم دارد که می شود از آنها به این موارد اشاره داشت که کیفیت لوگویی که طراحی می کنید چندان حرفه ای نمی باشد و شما برای دانلود فایل هایی که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و امکان چاپ بر روی بنرها را با کیفیت بالا به شما میدهند را باید با پرداخت هزینه هایی خریداری کنید در غیر این صورت لوگو شما رزولوشن بالایی ندارند.

آشنایی با لوگو ساز wix

با Wix دو گزینه برای ایجاد یک لوگو به صورت آنلاین دارید: اولاً می‌توانید یک طراح کاملا واقعی را استخدام کنید که کار را برای شما انجام دهد، که اگر در مورد برندسازی برای خود جدی هستید، بهترین راه حل ممکن برای شما محسوب می شود و باید حتما روی آن حساب کنید. اما اگر کسب و کار ساده تری دارید می توانید از قابلیت های رایگان این نرم افزار به خوبی استفاده کنید. این امکان به کمک این نرم افزار برای شما فراهم می شود که شما بتوانید به راحتی کارهای خود را انجام دهید و لوگو ساده خود را طراحی کنید.

نحوه کارکرد این لوگو ساز که از بهترین لوگو سازهای رایگان محسوب می شود به این گونه است که ابتدا مشخصات شغل و کسب و کار شما را از شما می پرسد. سپس بر اساس داده هایی که دریافت کرده است برای طراحی یک لوگو اقدام می کند. به شما این امکان را می دهد که رنگ و فونت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس لوگو خود را شخصی سازی کنید. اگر از پیشنهاد اولیه راضی نبودید می توانید به راحتی درخواست پیشنهادهای بیشتر بدهید تا لوگو مدنظر خود را بیابید و انتخاب کنید.

وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید فایل‌های تصویری را دانلود کنید تا بتوانید از طراحی لوگوی خود در هر کجا که می‌خواهید استفاده کنید، البته توجه داشته باشید که اگر بیش از یک نسخه با وضوح بسیار پایین می‌خواهید، باید هزینه بپردازید. ما این لوگوساز را پیش از آنکه به شما معرفی کنیم مورد آزمایش قرار دادیم و لوگوهایی را با آن پیاده سازی کردیم. باید بگوییم که این نرم افزار یکی از انواع بهترین لوگو ساز های رایگان می باشد که دارای یک رابط کاربری بسیار مناسب است که شما در زمان کار با آن احساس خستگی و سردرگمی نخواهید کرد.

مشخصات فنی لوگوساز canva

این نرم افزار لوگو ساز هم دارای مشخصاتی است که شما پیش از استفاده از آن باید به خوبی با آن آشنا شوید و مطمئن شوید که آنچه را که خریداری می کنید می تواند برای شما مفید باشد. به همین دلیل ما این موارد را به شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید تصمیم گیری بسیار بهتری را در این زمینه داشته باشید. برخی از مهمترین ویژگی های این لوگوساز عبارت اند از:

  •       این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد
  •       از جمله لوگوی سازهای رایگان محسوب می شود
  •       برای استفاده از این نرم افزار باید بدانید که این نرم افزار درون مرورگر بوده و در برگه جدید باز می شود
  •       امکان این را دارید که نسخه غیر رایگان این نرم افزار را در اختیار داشته باشید
  •       8.99 پوند در ماه هزینه نسخه غیر رایگان می باشد.
  •       مولد آرم بصری دارد و میتواند کاربری بسیار ساده ای داشته باشد
  •       ویرایشگر عالی
  •       PDF قابل چاپ رایگان

نکته: باید بدانید که پس زمینه های شفاف ای برنامه که از انواع بهترین لوگو ساز های رایگان محسوب می شود رایگان نیست و برای این بخش از آن باید هزینه هایی را پرداخت نمایید.

آشنایی با لوگو ساز canva

نرم افزار canva به عنوان یکی از انواع بهترین لوگو سازهای رایگان مجموعه طراحی آنلاین جامعی را ارائه می دهد که که لوگو بخشی از خدمات آن می باشد. نوع کاربری این نرم افزار هم به این صورت است که باید مشخصات فنی شرکت و یا کسب و کار خود را در اختیار آن قرار دهید و سپس این نرم افزار بر اساس داده هایی که از شما دریافت کرده است اقدام به ارائه پیشنهادهای مناسب و متناسب به شما می کند. شما باید در بین گزینه هایی که به شما معرفی می شود آن را که بیشتر می پسندید انتخاب کنید.

زمانی که این نرم افزار لوگو ساز را برای معرفی به شما تست کردیم متوجه شدیم که امکان رایگان زیادی برای طراحی لوگو در اختیار شما قرار می دهد اما اگر شما نیاز داشته باشید که امکانات بیشتری را دریافت کنید باید هزینه های آن را هم پرداخت نمایید. اما اگر می خواهید از خدمات رایگان استفاده کنید باید بدانید که این نرم افزار هم مانند تمامی انواع بهترین لوگو ساز های رایگان به شما امکاناتی را در بخش رایگان ارائه می دهد که نیازهای شما را می تواند برآورده نماید. تنها چیزی که احتمالاً از دست خواهید داد این واقعیت است که نمی توانید یک لوگو با پس زمینه شفاف در لایه آزاد بسازید.

مشخصات فنی خیاط برندهای لوگو ساز

برخی از مشخصات فنی برای همه انواع بهترین لوگو ساز های رایگان در نظر گرفته شده است که می تواند مانند یک راهنما در اختیار شما قرار بگیرد. شما به کمک این راهنما می توانید در مورد خرید یا عدم خرید این لوگو سازها اقدام کنید. به همین دلیل باید پیش از اقدام به استفاده از این نرم افزار لوگو ساز رایگان اطلاعات خود را در مورد آنها تکمیل کنید. برخی از مهمترین مشخصاتی که باید در مورد این نرم افزار بدانید عبارت اند از:

  •       می تواند از جمله بهترین انتخاب های شما باشد که در بازار روز طرفداران زیادی دارد
  •       یک طراح لوگو بسیار مناسب است
  •       2.99 دلار آمریکا در ماه برای نسخه پولی باشد هزینه کنید
  •       ژنراتور مجهز به هوش مصنوعی
  •       انتخاب انواع لوگو
  •       طرح های قابل سفارشی سازی

نکته: باید بدانید که سفارشی سازی این نرم افزار با این که یکی از انواع بهترین لوگو ساز های رایگان محسوب می شود به صورت محدود می باشد و شما انتخاب های زیادی را ندارید. از طرفی باید بدانید که برای دانلود فایل هایی با کیفیت بیشتر از 192 پیکسل باید هزینه پرداخت کنید.

آشنایی با لوگو ساز برندهای خیاط

شاید انتخاب و گشتن در بین انواع لوگو برای شما کار خسته کننده و سختی باشد اما باید بدانید که اگر از برندهای خیاط استفاده کنید می توانید در بین انواع لوگوهایی که با کار شما مرتبط هستند جستجو کنید و انتخاب برای شما ساده تر می شود. از شما نام کسب و کارتان و کاری که انجام می دهد می پرسد، سپس از شما می خواهد تصمیم بگیرید که آیا یک نماد، متن یا لوگوی مبتنی بر اولیه می خواهید، سپس سعی می کند با پرسیدن از شما، نوع سبک طراحی مورد نظرتان را مشخص کند.

وقتی اطلاعات لازم را از شما دریافت کرد به شما پیشنهاد هایی ارائه می شود که شما می توانید انتخاب کنید و برای سفارشی سازی آن اقدام کنید. اگر از لوگو پیشنهادی راضی باشید می توانید فایل آن را با کیفیت پایین دانلود کنید اما برای دانلود با کیفیت بالاتر باید هزینه نهایی را پرداخت کنید. به خاطر داشته باشید که فایل رایگانی که دریافت می کنید واقعاً کوچک است: 192 پیکسل در طول طولانی ترین لبه آن. این برای یک فروشگاه اپلیکیشن یا یک نشان وب سایت کوچک مفید است، اما اگر به چیزی بزرگتر نیاز دارید، باید هزینه های آن را پرداخت کنید.

این نرم افزار که یکی از انواع بهترین لوگو ساز های رایگان محسوب می شود تنها به ارائه خدمات مربوط به لوگو اکتفا نمی کند و شما می توانید از خدماتی نظیر طراحی کارت ویزیت آن هم استفاده کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا در وب سایت خود بخش کوچکی را برای فروشگاه خود و یا ارائه آنلاین خدمات خود به مشتریان خود راه اندازی نمایید. باید بدانید که کار با این نرم افزار برای شما بسیار ساده می باشد و اگرچه انتخاب های محدودی دارید اما در نهایت رضایت شما با این نرم افزار جلب می شود.

مشخصات فنی لوگو ساز جوجه کشی

یکی دیگر از انواع بهترین لوگو سازهای رایگان، نرم افزار جوجه کشی می باشد که می تواند خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه دهد. باید بدانید که این نرم افزار هم دارای قابلیت ها و مشخصات فنی مخصوص به خود می باشد که می تواند به شما در یک انتخاب بسیار ایده آل و درست کمک کند. ما قصد داریم در این مطلب برخی از مهمترین مشخصاتی که می تواند به عنوان یک راهنما برای شما عمل کند را معرفی کنیم تا شما بتوانید با استفاده از این مشخصات در مورد استفاده یا عدم استفاده از این لوگو سازها اقدام کنید و از خدماتی که دارد بهره مند شوید. برخی از مشخصات فنی این لوگوساز عبارت اند از:

  •       می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد.
  •       این نرم افزار دارای کاربری بسیار ساده ای می باشد که می تواند برای شما جذابیت های زیادی داشته باشد.
  •       شما می توانید انتخاب های زیادی را در بین گزینه های پیشنهادی داشته باشید.
  •       ویرایشی ساده دارد.

نکته: سفارشی سازی قالب ها برای شما در این نرم افزار که یکی از انواع بهترین لوگو ساز های رایگان می باشد، دارای محدودیت است.

آشنایی با لوگو ساز جوجه کشی

یکی از مهمترین ویژگی های انواع بهترین لوگو ساز های رایگان باید این باشد که شما بتوانید از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و این استفاده برای شما بسیار ساده باشد، جوجه کشی یکی از لوگو سازهایی می باشد که به شما این امکان را می دهد که به سادگی کار خود را آغاز کنید. این کار برای شما بسیار ساده می باشد، شما باید در ابتدا اطلاعات خود را در اختیار لوگوساز قرار دهید و سپس بر این اساس سعی کنید که بین پیشنهادهایی که ارائه می شود آن مورد را که دوست دارید انتخاب کنید.

وقتی هر یک از انواع بهترین لوگو ساز های رایگان از جمله لگو ساز جوجه کشی طرحی را ارائه داد که مورد پسند شما بود، شما می توانید عملیات شخصی سازی را روی آنها انجام دهید تا به این ترتیب بتوانید به خوبی همه چیز را کنترل کنید و فایل مورد نظر خود را بسازید. البته باید این را هم بدانید که قابلیت های شخصی سازی چندان زیادی ندارید و محدودیت هایی برای شما وجود دارد. توصیه ما این است که به جای تلاش برای ویرایش گسترده یک الگوی موجود، زمان خود را صرف یافتن الگوی کنید که تا حد امکان به آنچه از ابتدا می خواهید نزدیک باشد.

در مرحله بعد، لوگوی خود را به تمام اشکالی که احتمالاً نیاز دارید انتخاب کنید. در عرض چند دقیقه، یک پوشه به صندوق ورودی ایمیل شما می رسد. این شامل لوگوی شما در اندازه‌های مختلف و نسبت‌های مختلف است که که می تواند برای کاربردهای متفاوت برای شما مفید باشد. به این واسطه شما می توانید از لوگو خود برای پروفایل توییتر و یا فیس بوک خود استفاده کنید، آن را بر روی کارت ویزیت چاپ کنید و به طور کامل از مزایای آن بهره مند شوید، این اندازه های مختلف هر یک کاربردهای متفاوتی دارند که لوگوساز در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات فنی لوگوساز Ucraft

لوگو ساز Ucraft یکی دیگر از انواع بهترین لوگو ساز های رایگان می باشد که یک ربات لوگو ساز محسوب می شود. شما می توانید پیش از انتخاب آن برای استفاده در مورد مشخصات فنی و شرایطی که دارد اطلاعات لازم را کسب کنید. با توجه به اطلاعاتی که کسب می کنید می توانید در مورد استفاده یا عدم استفاده از آن تصمیمی گیری کنید.

لوگو ساز رایگان ucarft

این مشخصات در واقع راهنمای شما محسوب می شوند. برخی از مهمترین خصوصیات و ویژگی هایی که لوگو ساز رایگان Ucraft دارد عبارت هستند از:

  • یکی از پرطرفدارترین انواع لوگو سازها محسوب می شود که در بازار روز دارای طرفداران زیادی می باشد.
  • ویرایشگر وکتور و بسیار کاربردی و ساده که می تواند توجه شما را جلب کند.
  • انتخاب های بسیار زیادی را در پیش روی خود دارید.
  • دانلود رایگان PNG در این نرم افزار برای شما ممکن است.

نکته: این لوگو ساز که یکی از انواع بهترین لوگو ساز های رایگان می باشد از هوش مصنوعی استفاده نمی کند و الگوهای هوش مصنوعی ندارد. به همین دلیل شاید برخی از شما در مورد استفاده از این لوگوساز به این دلیل دچار تردید شوید و خواهان عدم استفاده از آن باشید.

آشنایی با لوگو ساز Ucraft

بهترین نرم افزارهای لوگو ساز رایگان این امکان را به شما می دهند که شما بتوانید به خوبی کار خود را مدیریت کرده و بین انواع لوگوهای پیشنهادی یکی را انتخاب کنید اما اگر شما می خواهید همه کارها را خودتان انجام دهید و طراحی را فردی انجام دهید، لوگو ساز Ucraft ابزارهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد. اساساً این یک ویرایشگر کاربری بسیار ساده ای دارد که آیکون های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آنها را مرتب کرده و با متن، اشکال و رنگ مورد نظر خود ترکیب هایی را انجام دهید تا به لوگو مورد نظر خود برسید.

برای کار با این لوگوساز که یکی از بهترین انواع ربات لوگو ساز رایگان می باشد و به عنوان یک سایت لوگو ساز خارجی برای شما می تواند کاربردی باشد طراحی برای شما ساده می شود. شما می توانید در نهایت فایلی را که طراحی کرده اید به صورت رایگان دانلود کنید. اما باید بدانید که برای دانلود فایل با کیفیت بسیار بالا باید هزینه ای را برای آن پرداخت کنید که شاید این گزینه چندان مورد نظر برای برخی از شما نباشد و به دنبال کار رایگان روی این لوگوساز باشید.

مشخصات فنی لوگوساز LogoMakr

لوگو ساز LogoMakr که یکی از انواع بهترین لوگو ساز رایگان می باشد دارای مشخصات فنی قابل توجه و منحصر به فردی است که شما را راهنمایی می کند که آیا از آن استفاده کنید یا خیر؟ قطعا هر لوگوسازی دارای محبوبیت های منحصر به فرد خود به دلیل ویژگی های قابل ارائه میباشد اما شما باید بر اساس سلیقه و نوع کاربری که می خواهید یکی از آنها را انتخاب کنید. ما در این بخش قصد داریم برای شما برخی از مهمترین ویژگی های این لوگو ساز رایگان را در اختیار شما قرار دهیم تا به انتخاب شما در این امر کمک کنیم. ویژگی های منحصر به فرد این لوگوساز عبارت اند از:

  • از لوگوساز های بسیار محبوب می باشد که در بازار جهانی دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد.
  • ویرایشگر وکتور دارد و کاربری ساده و جذابی را در اختیار شما قرار می دهد.
  • گزینه های زیادی برای انتخاب دارید.
  • دانلود رایگان PNG را در اختیار شما قرار می دهد.

نکته: این لوگوساز هم مانند انواع بهترین لوگو ساز های رایگان برای شما محدودیت هایی از جمله امکان دانلود تا 300 پیکسل را می دهد و برای بیشتر از آن باید هزینه های جانبی آن را پرداخت کنید.

آشنایی با لوگو ساز LogoMakr

LogoMakr رویکرد مشابهی را به Ucraft’s Logo Maker دارد و این امکان را به شما می دهد که شما بتوانید با ابزارهایی که در اختیار دارید کار طراحی را خودتان انجام دهید. این یکی از گزینه‌های بسیار مناسب در بین انواع بهترین لوگو ساز های رایگان می باشد، و با جلوه‌ای دوستانه و شهودی، بدون توجه به فونت‌ها و ابزارهای بیشتر از گزینه Ucraft، یک انتخاب قوی و مناسب است. به این ترتیب شما می توانید امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشید و طراحی خود را بر اساس ابزارهای موجود انجام دهید.

بهترین لوگو ساز های رایگان این امکان را به شما می دهند که با استفاده از ابزارهای موجود در بازار کوچک داخلی بهترین انتخاب ها را داشته باشید. نکته ای که باید بدانید این است که این لوگو ساز هم مانند سایر انواع لوگو سازها امکانات رایگان محدودی را دارد. برای اینکه بتوانید فایل های با کیفیت بالاتر را دانلود کنید و یا این که بتوانید از امکانات ویژه ای استفاده کنید باید هزینه های نهایی مربوط به آن را پرداخت کنید. به همین دلیل باید بدانید که همه چیز برای شما رایگان نیست اما امکانات رایگان به اندازه ای قابل توجه می باشد که شما می توانید به راحتی روی آن حساب کنید.

مشخصات فنی DesignEvo Free

لوگو ساز design evo free

لوگوساز DesignEvo Free یکی دیگر از انواع بهترین لوگو ساز های رایگان محسوب می شود که دارای ویژگی های منحصر به فردی برای خود می باشد که این لوگو ساز را با سایر ربات لوگو ساز حرفه ای می تواند متمایز کند. اگر شما قصد دارید یکی از این لوگو سازها را انتخاب کنید باید بدانید که هر یک چه ویژگی هایی دارند و بر اساس داده هایی که در اختیار شما قرار می دهند و امکاناتی که به شما ارائه می دهند برای انتخاب یک مورد از آنها اقدام کنید. برخی از مهمترین ویژگی ها و خصوصیاتی که در این لوگوسازها وجود دارد عبارت اند از:

  • از محبوب ترین انواع لوگو سازهای رایگان محسوب می شود که در بازار جهانی طرفداران زیادی دارد.
  • بیش از 6000 قالب آماده برای ارائه به شما دارد و می تواند انتخاب های زیادی را در اختیار شما قرار دهد.
  • ویرایشگر سر راست دارد و می تواند برای شما مفید باشد.

نکته: مانند تمامی انواع بهترین لوگو ساز های رایگان این لوگوساز هم برای اینکه بتوانید از همه امکانات آن استفاده کنید شامل هزینه می باشد و طرفی باید بدانید که فایل هایی تا 300 پیکسل را در اختیار شما قرار می دهد.

آشنایی با لوگو ساز DesignEvo Free

شاید دوست داشته باشید که در حین استفاده از هر یک از انواع بهترین لوگو ساز های رایگان گزینه های انتخابی خود را باز نگه دارید، DesignEvo’s Free Logo Maker به شما امکان می دهد هر طور که می خواهید کار کنید. بیش از 6000 قالب وجود دارد که اگر می‌خواهید طراحی خود را شروع کنید، می‌توانید آن‌ها را مرور کنید، اما اگر تصمیم دارید به تنهایی این کار را انجام دهید، می‌توانید از ابتدا نیز با یک طرح‌بندی خالی شروع کنید و با استفاده از نمادها، اشکال موجود یک لوگو بسازید. سپس باید بدانید که می توانید بر اساس داده های موجود فایل نهایی خود را رایگان دانلود کنید و برای دریافت کیفیت های بالاتر هزینه های خود را پرداخت کنید.

مشخصات فنی لوگو ساز MarkMaker

MarkMaker یکی دیگر از انواع بهترین لوگو ساز رایگان می باشد که به عنوان یک ربات لوگو ساز حرفه ای میتواند برای شما عمل کند. به این ترتیب شما می توانید از این لوگوساز استفاده کنید. اما باید بدانید که برای انتخاب لوگو ساز های رایگانی که وجود دارد شما نیاز دارید که لوگو سازهایی را انتخاب کنید که به خوبی در مورد آنها می دانید. ما در این بخش قصد داریم برخی از مشخصات این لوگو ساز را به شما معرفی کنیم که عبارت اند از:

      یکی از بهترین انتخاب های شما در بازار جهانی می باشد که دارای طرفداران و کاربران زیادی در سطح دنیا می باشد.
فرآیند تولید لوگو در این لوگو ساز بسیار هوشمندانه و قابل توجه می باشد.
نتایج نهایی خوبی را دریافت خواهید کرد
PNG و SVG رایگان را در اختیار شما قرار می دهد

نکته: مانند هر یک از انواع بهترین لوگو ساز های رایگان این لوگوساز هم محدودیت هایی دارند مانند اینکه طرح های اولیه کمی ساده و غیر حرفه ای می باشند.

آشنایی با لوگو ساز MarkMaker

در بین بهترین لوگو ساز های رایگان مارک میکر یکی از انواع لوگو سازهایی محسوب می شود که بیشتری میزان کار سخت را برای شما انجام می دهد. این لوگو ساز هم مانند دیگر انواع ربات لوگو ساز حرفه ای از شما یک سری اطلاعات مربوط به کسب و کار شما را می پرسد و سپس بر اساس اطلاعاتی که شما می دهید به شما الگوهایی را پیشنهاد می کند. برخی از این لوگوهای پیشنهادی می تواند برای شما جذابیت های زیادی به همراه داشته باشد و مورد توجه شما قرار بگیرد. شما می توانید نمونه های مورد نظر خود را در بین گزینه های پیشنهادی انتخاب کنید.

لوگو ساز logo makr

کاربردی این لوگو ساز حرفه ای بسیار ساده می باشد، شما باید به جستجو و کلیک کردن ادامه دهید تا به نتیجه نهایی خود برسید. شاید این روند برای شما کمی طول بکشد اما می ارزد. تعداد کمی از طرح‌هایی که ارائه می‌کند معمولاً در سمت اصلی قرار دارند. اما خبر خوب این است که هنگامی که یک مورد خوب دریافت کردید، می توانید دکمه ویرایش را فشار دهید تا آن را تنظیم کنید. گزینه ها و لغزنده های زیادی برای بازی وجود دارد تا زمانی که به آن نقطه دلخواه خود برخورد کنید. با انجام این کار، می توانید لوگوی خود را به صورت PNG یا SVG دانلود کنید. هر دو رایگان هستند.

سخن پایانی

 انواع ربات لوگو ساز به شما کمک می کند که شما بتوانید به کمک این انواع بهترین لوگو ساز های رایگان آرم مورد نظر خود را طراحی نمایید. نکته مهم این است که عموما لوگو سازها در قالب وب سایت لوگو ساز خارجی می باشند و شما به صورت درون مرورگر بر روی این لوگو سازها کار میکنید به همین دلیل همه چیز برای شما به صورت کاملا آنلاین پیش می رود و شما می توانید بر این اساس ایرادات و یا سوالات خود را هم از پشتیبانان بپرسید تا شما را راهنمایی کنند. شرکت دیجیتال مارکتینگ سرو ارائه  دهنده انواع خدمات گرافیکی، طراحی سایت، سئو برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *