نرم افزار های دانلود از اینستاگرام

نرم افزار های دانلود از اینستاگرام

اینستاگرام، یک اپلیکیشن جذاب که از سال 2010 محبوبیت آن در بین کاربران روز به روز درحال افزایش است، اکنون بعد از گذشت 11 سال به یکی از بزرگترین پلتفرم های جهان تبدیل شده. نرم افزار دانلود از اینستاگرام یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن هایی است که برای کاربران این پلتفرم ارائه شده است. تقریبا برای تمامی علاقه مندان به فضاهای مجازی خصوصا کاربران فعال اینستاگرام، پیش آمده که از یک پست یا عکس خوششان بیاید و دغدغه آنها چگونگی ذخیره کردن عکس یا ویدیو مورد نظر باشد. یکی از دلایل وجود نرم افزار های دانلود از اینستاگرام نیز رفع این دغدغه کاربران بوده تا بتوانند به راحتی پست ها و ویدیوهایی که دوست دارند را ذخیره کنند. با استفاده از نرم افزارهای دانلود از اینستاگرام، می توانید به راحتی عکس ها و ویدیوهای خود را دانلود کنید. در این مطلب به معرفی بهترین نرم افزار ها برای دانلود از اینستاگرام می پردازیم تا از این پس بتوانید فعالیت ذخیره سازی محتوای موجود در instagram را به راحتی انجام دهید.

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام

اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که در اینستاگرام فعالیت دارید می دانید که اینستا به صورت پیش فرض قابلیت دانلود فیلم و عکس ها را ندارد؛ به همین دلیل اگر به دنبال این هستید که فیلم یا عکسی را از اینستاگرام دانلود کنید، باید از اپلیکیشن یا سایت هایی که در این زمینه وجود دارند استفاده نمایید. در ادامه به معرفی برخی از نرم افزار های دانلود از اینستاگرام خواهیم پرداخت.

نرم افزار easy downloader for instagram APP

برای استفاده نرم افزار دانلود از اینستاگرام فوق، ابتدا آن را بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده، سپس به اینستاگرام رفته، بر روی سه نقطه بالای پست کلیک کرده، بر روی copy link بزنید. اکنون لینک پست مورد نظر در صفحه کلید شما کپی شده است، به برنامه رفته، لینک مورد نظر را paste کرده و سپس روی گزینه paste and download کلیک کنید تا به صورت خودکار در گالری شما ذخیره شود.

نرم افزار easy downloader for instagram APP

از جمله خدمات مجموعه سرو، مدیریت اینستاگرام می باشد که می توانید برای بهبود پیج خود از آن استفاده کنید.

نرم افزار دانلود از اینستاگرام InSaver APP

این برنامه به دلیل پشتیبانی هر دو سیستم عامل  اندروید و ای او اس از محبوب ترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام است. برای استفاده از قابلیت های این اپلیکیشن کافیست مانند روش فوق، لینک پست مورد نظر را بر روی صفحه کلید خود کپی کرده و در محیط این برنامه paste کنید تا دانلود به صورت خودکار برای شما انجام شود.

اپلیکشن های دانلود از اینستا

FastSave، بهترین نرم افزار دانلود از اینستاگرام

یکی از نرم افزارهای دانلود از اینستاگرام، استفاده از ابزار FastSave می باشد. این برنامه برای ذخیره کردن تعداد زیادی ویدیو و عکس مناسب می‌باشد. امکانات بسیاری که این برنامه دارد، باعث شده تا کاربران زیادی از آن برای دانلود فیلم ها و ویدیوهای خود استفاده می کنند. یکی از قابلیت های این برنامه، استفاده از مرورگر آن برای جست و جو در هر سایتی می باشد تا بتوانید به راحتی هر عکس و ویدیویی که می خواهید را دانلود کنید. روش کار این برنامه بسیار ساده است؛ فقط کافی است URL عکس یا فیلمی که می خواهید را از اینستاگرام کپی کرده و داخل برنامه وارد کنید. از جمله ویژگی های این اپلیکیشن عبارتند از:

  • بالا بودن سرعت دانلود
  • ارسال یا اشتراک گذاری مجدد عکس ها و ویدیوها
  • امکان مخفی کردن عکس ها و ویدیوهای ذخیره شده
  • مدیریت سریع عکس ها و فیلم ها با استفاده از داشبورد

دانلود از اینستاگرام با Inflact

با استفاده از این ابزار، می توانید عکس، ویدیو و فیلم های خود را در دستگاه های متفاوت جمع آوری کنید؛ برای اینکار تنها کافی است که لینک عکس یا ویدیو مورد نظر را کپی کرده، سپس وارد سایت inflact.com شوید و آدرس عکس یا فیلم مربوطه را در قسمت مورد نظر جایگذاری کنید تا عکس یا فیلم مد نظر شما به صورت خودکار دریافت شود.

دانلود از اینستاگرام با نرم افزار Download for Instagram

برنامه Download for Instagram این امکان را به شما می دهد تا فیلم ها و تصاویر مد نظر خود را از طریق لینک های اینستاگرام دانلود کنید. ذخیره کردن خودکار ویدیوهای دانلود شده، از جمله ویژگی های این اپلیکیشن می باشد که باعث شده به یکی از بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام تبدیل شود. این برنامه تحت عنوان Downloader for Instagram: Video Photo Story Saver از گوگل پلی قابل دانلود می باشد؛ همچنین یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این برنامه، امکان دانلود کپشن پست های دانلود شده می باشد. به صورت کلی ویژگی های برنامه Download for Instagram شامل موارد زیر می شود:

  • امکان دانلود پست های مورد نظر از تمامی حساب های خصوصی و عمومی
  • برای دانلود کردن فیلم از پیج های عمومی، نیازی به لاگین کردن ندارید اما در پیج های خصوصی حتما باید لاگین کنید

نرم افزار دانلود از اینستاگرام Quick Save

این برنامه با سرعت زیادی عکس و فیلم های مورد نظر شما را دانلود خواهد کرد. رابط کاربری خوب این برنامه باعث شده تا افراد زیادی از آن استفاده کنند. برنامه Quick Save این امکان را به شما می دهد تا پست های دانلود شده را به اشتراک بگذارید؛ علاوه بر اینها می توانید عکس های دانلود شده را برای بارگذاری در اینستاگرام ویرایش کنید. از ویژگی های این برنامه عبارتند از:

  • دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام
  • مدیریت فایل های دانلود شده
  • رابط کاربری آسان و جذاب
  • سرعت دانلود بالا

برای همه ما پیش آمده که حافظه گوشی موبایلمون جایی برای نصب و اجرای برنامه جدید نداشته باشه به همین دلیل در ادامه میخوایم روش هایی رو بهتون معرفی کنیم که برای استفاده از آنها احتیاجی به نصب برنامه جدیدی ندارید!

وب سایت های دانلود از اینستاگرام

وب سایت های دانلود از اینستاگرام، مانند نرم افزار ها می توانند برای ذخیره سازی اطلاعات مورد نیاز به شما کمک کنند. با این تفاوت که از وب سایت‌ها می توانید در تمامی دستگاه ها مانند تلفن همراه، لپ تاپ و … استفاده کنید.

دانلود پست و استوری از اینستاگرام

1. سایت دانلود از اینستاگرام DownloadGram

استفاده از این روش بسیار ساده است! برای اینکار ابتدا به سایت دانلودگرام رفته، در نوار جستجو لینک پست مورد نظر خود را وارد می کنید، سپس لینک دانلود ایجاد می شود و می توانید ذخیره سازی را انجام دهید. شما با استفاده از این روش می توانید حتی پست های IGTV را  نیز دانلود کنید!

2. دانلود از اینستاگرام با AloInstagram

نرم افزارهای دانلود از اینستاگرام

یکی دیگر از سایت های فوق العاده برای دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر های شما، سایت الو اینستاگرام است. در این سایت کاربردی شما می‌توانید انواع پست های ویدئویی، تصویری و IGTV را دانلود کنید، همچنین می توانید تصاویر پروفایل های مختلف را رصد کرده و ذخیره کنید و حتی کپشن های مورد نظر خود را نیز کپی کرده و از آنها استفاده کنید! آخرین روش دانلود از اینستاگرام، به نوعی یک تکنیک می باشد. اگر به هر دلیلی نتوانستید از سایت ها و نرم افزار دانلود از اینستاگرام برای دانلود استفاده کنید، با استفاده از اکانت تلگرام خود می توانید این کار را انجام دهید!

دانلود از اینستاگرام با نرم افزار تلگرام

این تکنیک از ساده ترین روش های مقاله به شمار می رود. برای این کار شما لینک مورد نظر رو کپی می کنید و آن را برای خود در تلگرام ارسال می‌کنید، سپس روی محتوای بالا آمده کلیک کرده و آن را ذخیره میکنید.

ربات دانلود از اینستا Regram BOT

این ربات تلگرامی با امکانات مختلفی که در اختیار کاربران قرار میده به یکی از کاربردی ترین ابزارهای موجود تبدیل شده، اگر به دنبال امکانات پیشرفته هستید، این مورد بهترین گزینه برای شماست. برای استفاده از این بات کافیست لینک مورد نظر را برای آن بفرستید تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن پست را به شما تحویل دهد. از دیگر امکانات این بات دانلود عکس پروفایل است، شما با استفاده از این بات می توانید عکس پروفایل شخص مورد نظرتون رو بزرگ کرده و اون رو در گالری خودتون سیو کنید.

دانلود از اینستاگرام با ربات تلگرام

یکی دیگه از مزایای این بات سیو لایو، در پیج های مختلف است. لایو ها به دو صورت اشتراک گذاری میشوند:

  1. در حال پخش هستند
  2. قبلا پخش شده و ذخیره شده اند

در هر دو مورد شما می توانید آدرس پیج مورد نظر را برای ریگرام بات بفرستید، سپس این بات وقتی لایو به اتمام رسید آن را ذخیره کرده و برای شما میفرستد. با استفاده از روش های گفته شده، دیگر نیاز به دریافت نرم افزار دانلود از اینستاگرام برای آیفون و اندروید نیستید و می توانید به راحتی رسانه های مورد نیاز خود را ذخیره کنید.

دانلود رسانه از اینستا با Insta X

این اپلیکیشن، نسخه غیررسمی از اینستاگرام بوده و شما با نصب آن و وارد شدن به اکانت خود با این برنامه، در کنار تمامی پست ها و استوری ها گزینه ایی برای دانلود مشاهده می کنید، همچنین می توانید عکس های پروفایل اکانت های مختلف را از نزدیک دیده و آنها را نیز ذخیره کنید. البته پیشنهاد ما به شما این است که از نرم افزار های موجود برای این کار استفاده کنید و تا امنیت پیج شما به خطر نیفتد.

دانلود از اینستاگرام با گوشی اندروید Story Saver

برای استفاده از این برنامه، به محیط آن وارد شده، وارد پیج خود شوید و با استفاده از آن هر تعداد استوری ایی که می خواهید را به صورت رایگان دانلود کنید. نرم افزار دانلود استوری برای اندروید موجود است و شاید در آینده نسخه آی او اس آن نیز منتشر شود.

دانلود از اینستاگرام با گوشی اندروید

نرم افزار ReShare Story  برای ای او اس

نرم افزار دانلود استوری از اینستاگرام برای آیفون بسیار کم است و این مورد یکی از بهترین اپلیکیشن هایی به شمار می رود که می توانید از آن استفاده کنید. برای استفاده وارد پیج خود شوید، دسترسی و مجوزهای لازم را به آن داده و سپس می توانید به دانلود استوری های مورد نظر خود بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *