سئو کلاه سیاه چیست؟

توضیحی در مورد سئو کلاه سیاه.

اصطلاح “سئو کلاه سیاه” مجموعه ای از تکنیک های مورد استفاده برای دستکاری نتایج موتورهای جستجو به منظور بهبود موقعیت وب سایت یا صفحه را توصیف می کند. برای تشخیص «آدم‌های بد» از «آدم های خوب» که کلاه سفید به سر می‌کردند این اصطلاح رایج شد. اصطلاح «کلاه سیاه» برای اولین بار در فیلم‌های وسترن ظاهر شد. اکنون بیشتر برای اشاره به افرادی استفاده می شود که از رایانه ها به طور غیراخلاقی استفاده می کنند، مانند هکرهای رایانه، توسعه دهندگان ویروس و دیگران.

در مقاله سئو کلاه سیاه موارد زیر را بررسی خواهیم کرد:

  • سئو کلاه سیاه چیست؟
  • تکنیک های سئو کلاه سیاه
  • روش های گزارش سئو کلاه سیاه
  • چگونه سئو کلاه سیاه ممکن است بر شما و وب سایت شما تاثیر بگذارد؟
    درک این نکته ضروری است که استفاده از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه می‌تواند منجر به حذف وب‌سایت شما از نتایج جستجو و قطع دسترسی شما به منبع اصلی ترافیک اینترنتی شود. سئو کلاه سیاه و تاثیرات آن باید توسط همه سئوکاران به درستی درک شود.

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه اغلب به عنوان یک تکنیک غیراخلاقی توصیف می شود که این پتانسیل را دارد تا موقعیت یک صفحه را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بالا ببرد. این اقدامات قوانین موتور جستجو را نقض می کند و ممکن است منجر به پنالتی شدن و عدم نمایش سایت شما در موتور های جستجو شود. در دستورالعمل‌های وب‌مستر گوگل و بینگ، تعدادی از تکنیک های مشهور سئوی کلاه سیاه استفاده شده توسط متخصصان سئو کلاه سیاه نام برده شده است.

یک آزمون تورنسل برای تعیین اینکه آیا یک استراتژی سئو خط مشی و قوانین موتور های جستجو را نقض می کند این است: “آیا کاری که من انجام میدهم ارزش افزوده ای برای کاربر دارد یا فقط برای دیدن موتورهای جستجو این کار را انجام می دهم؟”. اگر فعالیت مورد نظر هیچ سودی برای کاربر نداشته باشد، اما احتمال افزایش رتبه وجود دارد، تقریباً مطمئناً انتخاب های شما غیراخلاقی است.

تکنیک های مشهور سئوی کلاه سیاه

 

تکنیک های مشهور سئوی کلاه سیاه

اگر می خواهید یکپارچگی خود را با گوگل و سایر موتورهای جستجو حفظ کنید، نباید از تکنیک های سئو کلاه سیاه زیر استفاده کنید:

  • محتوای خودکار
  • صفحات برای درب
  • متن یا پیوندهای پنهان
  • پر کردن کلمه کلیدی (کیبورد استافینگ)
  • گزارش یک رقیب متخلف (یا سئوی منفی).
  • ریدایرکت های هوشمندانهپنهان کاری
  • لینک سازی با استراتژی خاص (دستی)
  • شبکه هایی برای ارسال پست مهمان
  • دستکاری لینک ها، از جمله خرید لینک ها
  • طولانی کردن مقاله
  • چرخه، مزرعه لینک یا لینک سازی
  • اسپم کردن ریچ اسنیپت
  • جستجوی خودکار گوگل
  • ایجاد دامنه های مختلف با محتوای تکراری، زیر دامنه ها یا صفحات.
  • صفحاتی که رفتار مخربی مانند فیشینگ، ویروس‌ها، اسب‌های تروجان و سایر بدافزارها را نشان می‌دهند.

از بین بردن تاثیر سئو کلاه سیاه

ممکن است به یکی از دو دلیل، سئو کلاه سیاه را گزارش کنید. یا وب سایت شما به طور مخرب هک شده، آلوده شده است، یا قربانی یک کمپین لینک سازی هرزنامه یا کمپین نگاتیو سئو شده است، یا نتایج موتور جستجوی اسپم را برای یک کلمه کلیدی بسیار رقابتی که وب سایت شما در آن رتبه دارد، مشاهده می کنید. از طریق Google Webmaster Tools، می توانید یک گزارش اسپم برای ارسال کنید. لطفا در هنگام استفاده از این ابزار احتیاط کنید. گزارش نادرست اسپم وب ممکن است سئو کلاه سیاه در نظر گرفته شود، اما هرزنامه به این معنی نیست که نتایج من در نتایج جستجو بالاتر از شما باشد.

از بین بردن تاثیر سئو کلاه سیاه

در صورتی که وب سایت شما توسط ویروس، هک یا سایر نرم افزارهای مخرب در معرض خطر قرار گرفته است، پس از حذف کد مخرب، درخواست بررسی بدافزار دهید. اگر وب‌ سایت شما هدف یک کمپین سئوی منفی مبتنی بر لینک های هرزنامه است، پس از تماس با مدیران وب‌سایت‌ها که مسئول لینک‌ها هستند، از ابزار Disavow Links در Google Webmaster Tools استفاده کنید و درخواست حذف آن‌ها را بدهید.

چرا از سئوی کلاه سیاه استفاده نکنیم؟

چرا از سئوی کلاه سیاه استفاده نکنیم؟

استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه می تواند منجر به ممنوعیت گوگل و سایر موتورهای جستجو برای وب سایت شما شود. اگرچه تعداد بازدیدکنندگان بیشتر از وب سایت شما ممکن است منجر به موفقیت کوتاه مدت باشد، اما جریمه های گوگل به طور فزاینده ای پیچیده می شوند و می توانند تأثیر مخربی بر رتبه بندی و ترافیک شما داشته باشند. وقتی صدها میلیون جستجو در گوگل هر روز انجام می شود، آیا واقعاً می توانید به راحتی قید نتایج موتور های جستجو را بزنید؟

آیا  تکنیک های سئو کلاه سیاه برای سایت مناسب هستند؟

این بستگی دارد: آیا شما در حال تلاش برای ایجاد یک کسب و کار به صورت بلند مدت هستید؟

اگر پاسخ مثبت است، باید به هر قیمتی سئو کلاه سیاه را از کسب و کار خود دور کنید. برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو، باید به دنبال گزینه های دیگر باشید.

چگونه سئو سایت را بالا ببریم؟

ما در این مقاله از سایت سرو در مورد بهینه سازی سئو سایت و افزایش رتبه های سایت و روش هایی که به صورت طبیعی و قانونی می توانند به افزایش رتبه های سایت شما کمک کنند اشاره کرده ایم. نیازی نیست که به دنبال تکنیک های مشهور سئوی کلاه سیاه باشید، شما می توانید با استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید (سئو قانونی) بدون نگرانی در مورد جریمه شدن توسط موتور های جستجو استفاده کنید و کسب و کار خود را رشد دهید.

همچنین در صورتی که نیاز به خدمات سئو در کرج دارید، می توانید از کارشناسان مجموعه سرو کمک بگیرید. این مجموعه خدمات تضمینی سئو را برای اطمینان خاطر مشتری ها ارائه کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *